Er det slimproppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. marts 2009

musen25

Hej allesammen
jeg vil lige høre om i kunne hjælpe mig?... Jeg har to gange været på toiletet hvor der var en ordenlig klat slim med da jeg skulle tørre mig med lidt blod i...jeg har fået afvide at det kan være slimproppen og at der ikke sker noget ved det, men det jeg ikke kan lide er, at nu hvor jeg har almindelig udflåd bliver der ved med at være lidt blod i, altså det er lidt lysrødt.. ja det er måske ikke særlig lækkert at spørge om griner!! men bliver nød til at spørge om der er nogle der også har det?

Hilsen jeanette 35 +2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2009

MoarLK

Hej Jeanette,

Det kan godt lyde som om det er en gang tegnblødning du har der. Spændende så sker der snart noget. Jeg har 2 dejlige piger og begge gange fik jeg tegnblødning før jeg fødte. Med den ældeste var det 2 dage før og med den yngste var det kun 1 dag.
Men jeg skal ikke hænges op på det, da det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.

Pøj pøj

Hilsen
K

Anmeld

9. marts 2009

Mca<3

Jo ingen panik , det lyder som slim proppen Du må gerne pletbløde men du må¨bare ikke begynde at bløde som alm menses .. Gå evt op og læs om fødsel her på siden , der står en del om slim proppen mm .. held og lykke .

Anmeld

9. marts 2009

Diana...

Det havet jeg os de 4 dage før jeg føde præsis som du beskriver det der.

Uhh mon der er ved at ske noget spændende...

alt hvad jeg har.

Knus Diana

Anmeld

9. marts 2009

musen25

Tak for jeres svar jeg har læst at proppen godt kan begynde at ryge ud op til 6 uger før, men det jeg studsede over var at der bliver ved med at være lidt blod i, men slet ikke menses ligende, men der er lidt i... jeg skal til læge på fredag så tager jeg den lige der hvis det bliver ved...

hilsen jeanette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.