Vores nye kat, Kiki :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Hun er da bare en rigtig charmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Nessie

MillesMor111010 skriver:

Hun er da bare en rigtig charmer

Meget Og så sød og tillidsfud, kommer bare op og smider sig på os (også på Daniel) og vil kæles med,og tager det helt fint med at blive krammet lidt og aet "den forkerte vej". Bliver Daniel for meget for hende, går hun bare.

Skøn kat

Anmeld

16. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Nessie skriver:

Meget Og så sød og tillidsfud, kommer bare op og smider sig på os (også på Daniel) og vil kæles med,og tager det helt fint med at blive krammet lidt og aet "den forkerte vej". Bliver Daniel for meget for hende, går hun bare.

Skøn kat

Det er sådan en kat man skulle have  Elsker katte !! Men her hvor vi bor må vi ikk have husdyr (andet dem i bur)

Anmeld

16. januar 2012

merichs

Nessie skriver:

Det er lidt sødt, men gør den nu ikke kønnere
(Hvad skal jeg egentlig med perserkatte, når jeg synes de er små-grimme, men charmerende er de)

Det sjove er,at jeg aldrig har haft/set en skeløjet kat før, og nu har vi to. Den "gamle" skeler en lille smule på det ene øje, og den nye skeler rigtig meget på det ene, og ikke ret meget på det andet

Hehe, jamen så er de da 2, så er der ikke nogen af dem som skal føle sig udenfor

Anmeld

16. januar 2012

Nessie

merichs skriver:

Hehe, jamen så er de da 2, så er der ikke nogen af dem som skal føle sig udenfor

Ha ha, nej Nu skal de bare lære at enes først

Anmeld

16. januar 2012

Nessie

MillesMor111010 skriver:

Det er sådan en kat man skulle have  Elsker katte !! Men her hvor vi bor må vi ikk have husdyr (andet dem i bur)

Æv

Har stort set altid haft kat, og kan slet ikke forestille mig ikke at skulle have en eller to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.