Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lounika skriver: den første hvide kjole kunne du tænke dig at bytte med noget?? jeg laver og designer lidt smykker jeg sælger måske var der noget du kunne bruge af det??
den første hvide kjole kunne du tænke dig at bytte med noget?? jeg laver og designer lidt smykker jeg sælger måske var der noget du kunne bruge af det??
desværre, er ikke ret meget til smykker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ville lige høre hvor du kommer fra.. ?
maisofie skriver: ville lige høre hvor du kommer fra.. ?
er fra vissenbjerg(fyn)
karina1980 skriver: er fra vissenbjerg(fyn)
øv det var en skam..lidt for langt væk
er ikke så god til at købe kjoler uden at kunne prøve dem..
lucas<3 skriver: Okay, tænker lige over det
Okay, tænker lige over det
bare ok
karina1980 skriver: når du siger billed er det så kjole eller billed 4(vinrød eller lilla)
når du siger billed er det så kjole eller billed 4(vinrød eller lilla)
Jeg tænker på den lilla og hvid
karina1980 skriver: kjole 3 str 38 kjole 4 str m kjole 5 str m
kjole 3 str 38
kjole 4 str m
kjole 5 str m
Den blå Vila med blomsterne på, er jeg RET sikker på der var en der søgte desperat, herinde. husker dog ikke hvem
Fatme skriver: Jeg tænker på den lilla og hvid
uhh det ved jeg ikke, kom med et bud kan ikke huske hvad jeg gav for den, men altså min første tanke var 50-100 kr + porto
karina1980 skriver: uhh det ved jeg ikke, kom med et bud kan ikke huske hvad jeg gav for den, men altså min første tanke var 50-100 kr + porto
J kan huske j købte den samme bare i sort i hvid i 2008 for 100 . J vil give 50+porto ?
Fatme skriver: J kan huske j købte den samme bare i sort i hvid i 2008 for 100 . J vil give 50+porto ?
det ok, har sendt dig en besked
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128