Uge 35 :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

LilleLene

MissTas skriver:

når man kommer så tæt på, så bliver man virkelig uyålmodig

det er jeg også allerede jeg er kun 19+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

MissTas

LilleLene skriver:

det er jeg også allerede jeg er kun 19+3

uha.. det var tidligt.. det bliver en laaaaang graviditet så hehe

Anmeld

15. januar 2012

Ems30

MissTas skriver:

tak for det .. er sat til 21 feb. meeen alle har en formodning om at jeg føder 1-2 uger før termin og har jeg også en fornemmelse af selv.. men nu må vi se

Jeg er sat til 18. feb og ville da heller ikke have noget imod at føde tidligere, for det er da ikke altid lige sjovt at være så gravid, som man er lige nu. Men hvordan kan det være du tror du vil føde før tid? 

Så bliver det da rigtig spændende om du gør det, hehe 

Anmeld

15. januar 2012

MissTas

Ems30 skriver:

Jeg er sat til 18. feb og ville da heller ikke have noget imod at føde tidligere, for det er da ikke altid lige sjovt at være så gravid, som man er lige nu. Men hvordan kan det være du tror du vil føde før tid? 

Så bliver det da rigtig spændende om du gør det, hehe 

så er vi jo tæt på hinanden spændende..

Jamen fordi min mave er vildt stor og den hænger efterhånden MEGET langt nede.. er begyndt at have en del plukveer og ja.. alle der ser mig siger bare jeg føder indenfor de næste 3 uger, så er lidt spændende hehe

Anmeld

15. januar 2012

LilleLene

MissTas skriver:

uha.. det var tidligt.. det bliver en laaaaang graviditet så hehe

Ja jeg har haft kvalme siden uge 4

fra uge 13 til nu har jeg fået akupunktur, som har hjulpet, men det hjælper ikke længere

Så syntes ikke det er sjovt at være gravid faktisk

Anmeld

15. januar 2012

MissTas

LilleLene skriver:

Ja jeg har haft kvalme siden uge 4

fra uge 13 til nu har jeg fået akupunktur, som har hjulpet, men det hjælper ikke længere

Så syntes ikke det er sjovt at være gravid faktisk

kan jeg sagtens forstå.. men det kan være meget værre.. jeg led af kvalme fra uge 4-28 ufbrudt med opkast 4-5-6 gange daglig.. og nu lider jeg af alm gener som ondt i ryg, lænd, benene, søvnløshed, rigtig ondt i underliv og bækken og ja.. synes sq ikke min graviditet har været den nemmeste heller .. blev sygemeldt i uge 18 og har gået hjemme siden

Anmeld

15. januar 2012

Chalala85

MissTas skriver:

hehe tak og i lige måde .. ja, ikk? synes den er sunket utrolig meget de sidste 14 dage .. :O

Tak smukke.. det er jo kun godt, så er der snart ikke længe til du har dit guld i armene

Anmeld

15. januar 2012

LilleLene

MissTas skriver:

kan jeg sagtens forstå.. men det kan være meget værre.. jeg led af kvalme fra uge 4-28 ufbrudt med opkast 4-5-6 gange daglig.. og nu lider jeg af alm gener som ondt i ryg, lænd, benene, søvnløshed, rigtig ondt i underliv og bækken og ja.. synes sq ikke min graviditet har været den nemmeste heller .. blev sygemeldt i uge 18 og har gået hjemme siden

hold da op  

Kunne jeg blive sygmeldt nu, havde jeg gjort det, men skal til eksamen til sommer (forhåbentlig, det ligger nemlig omkring min termin)
Og vil bare ikke dumpe, for vil bare gerne snart igang med uddannelse

Anmeld

15. januar 2012

MissTas

Chalala85 skriver:

Tak smukke.. det er jo kun godt, så er der snart ikke længe til du har dit guld i armene

neej, det er jo lige det søde.. den sidste tid må gerne flyve afsted håber på jeg føder 1-2 uger før termin

Anmeld

15. januar 2012

MissTas

LilleLene skriver:

hold da op  

Kunne jeg blive sygmeldt nu, havde jeg gjort det, men skal til eksamen til sommer (forhåbentlig, det ligger nemlig omkring min termin)
Og vil bare ikke dumpe, for vil bare gerne snart igang med uddannelse

kender det godt . jeg er i fuld gang med min videregående uddannelse og kan heldigvis starte hvor jeg slap .. så det er super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.