Dåbskage ønskes - Århus omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

Frejsmor

Jeg står og mangler nogen der kan lave en dåbskage til min søns dåb d. 29/01..

Så jeg tænkte jeg lige ville høre ad herinde om der er nogen der kunne hjælpe mig, eller som kender nogen der kan..

Dåben skal holdes i Thorsager(en lille by på Djursland), så det skal helst være i/omkring Århus/Ebeltoft..

Channie - mor til lille Frej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Frejsmor

Er der slet ikke nogen der kan lave en dåbskage til min søns dåb?

Eller nogen der kender nogen, eller kan anbefale et konditori i Århus omegn, der kan lave en dåbakage til 15 personer til en overkommelig pris?

Anmeld

17. januar 2012

PJessen

Jeg kender en der også er her inde på baby.dk hun er smader dygtig til det kage halløj og hun er fra lystrup

Anmeld

17. januar 2012

PJessen

BabyBambi skriver:

Er der slet ikke nogen der kan lave en dåbskage til min søns dåb?

Eller nogen der kender nogen, eller kan anbefale et konditori i Århus omegn, der kan lave en dåbakage til 15 personer til en overkommelig pris?

Jeg kender en der også er her inde på baby.dk hun er smader dygtig til det kage halløj og hun er fra lystrup...

ups den kom lige to gange

Anmeld

17. januar 2012

Frejsmor

PJessen skriver:

Jeg kender en der også er her inde på baby.dk hun er smader dygtig til det kage halløj og hun er fra lystrup

Det ville jo være perfekt.. Må jeg få hendes brugernavn, så jeg kan skrive en pb til hende og høre om hun er interesseret?

Anmeld

18. januar 2012

PJessen

BabyBambi skriver:

Det ville jo være perfekt.. Må jeg få hendes brugernavn, så jeg kan skrive en pb til hende og høre om hun er interesseret?

Ja hun hedder betina og hendes bruger er jakob'smor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.