Termin idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

Camulla

Hurra! Så nåede jeg endelig min terminsdato! Langt om længe... Var ellers sikker på at jeg fik et par veer igår morges, men det gik i sig selv igen Jeg er SÅ utålmodig nu - jeg glæder mig bare sådan til at møde mit lille ny vidunder...

Jeg skal til jdm på mandag kl. 10.40 ang. igangsættelse fordi han er rimelig stor, så det bliver spændende! Jeg kunne dog tænke mig at veerne kom af sig selv, så det ville glæde mig uhyre meget, hvis I ville sende lidt vestøv afsted... Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tillykke, tillykke så bliver det jo spændene her i weekenden om den bette når at komme inden mandag. Vh stine

Anmeld

14. januar 2012

LSM

masser af vestøv til dig

Anmeld

14. januar 2012

Camulla

StineW79 skriver:

Tillykke, tillykke så bliver det jo spændene her i weekenden om den bette når at komme inden mandag. Vh stine

Ja, det gør det nemlig, men jeg tvivler dog... Og tak  

Anmeld

14. januar 2012

Camulla

LSM skriver:

masser af vestøv til dig

Mange tusind tak  

Anmeld

14. januar 2012

MissTas

Camulla skriver:

Hurra! Så nåede jeg endelig min terminsdato! Langt om længe... Var ellers sikker på at jeg fik et par veer igår morges, men det gik i sig selv igen Jeg er SÅ utålmodig nu - jeg glæder mig bare sådan til at møde mit lille ny vidunder...

Jeg skal til jdm på mandag kl. 10.40 ang. igangsættelse fordi han er rimelig stor, så det bliver spændende! Jeg kunne dog tænke mig at veerne kom af sig selv, så det ville glæde mig uhyre meget, hvis I ville sende lidt vestøv afsted... Tak

hvor skønt endelig at have termin.. gid det var mig hehe..

men masser af ve-støv herfra

Anmeld

14. januar 2012

kekp

Camulla skriver:

Kæmpe meget vestøv herfra. Har selv termin om ni dage så forstår hvordan du har det

Anmeld

14. januar 2012

Moms

Uhh hvor spændende...

Hvor stor har de tippet ham?

Hvor stor var din første?

Min dreng blev vurderet til at være middelstørrelse hele vejen igennem graviditeten. Han vejede 4400 g ved fødslen

Så jeg tror ikke på nogle jordmødre mere

Håber du går i gang af dig selv - vestøv

Moms

Anmeld

14. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvor dejligt at du har nået terminen nu. Sender bunkevis af vestøv

Anmeld

14. januar 2012

Troldemommi

Du får også lige en bunke ve-støv af mig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.