så er det lige om lidt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

eliasogmor

jep... vi kører om et kvarter... så om en lille time ved vi om det er en lillebror eller lillesøster og uhh hvor jeg dog glæder mig... den kommende storebror skal med så glæder mig lige så meget til at se hvordan han reagere....og om han overhovedet reagere......bagefter skal vi ud og shoppe  lyseblå eller lilla....jubi....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

livhemdrup

eliasogmor skriver:

jep... vi kører om et kvarter... så om en lille time ved vi om det er en lillebror eller lillesøster og uhh hvor jeg dog glæder mig... den kommende storebror skal med så glæder mig lige så meget til at se hvordan han reagere....og om han overhovedet reagere......bagefter skal vi ud og shoppe  lyseblå eller lilla....jubi....

Uhhhh venter spændt på at hører hvordan det gik og hvad det bliver

Anmeld

14. januar 2012

norenberg

Husk og gem kvitteringerne da de kan tage fejl.....taler af erfaring....skulle selv bytte alt det lyserøde til lyseblå og var enda 18 uger henne....syntes det var lidt pinligt

Anmeld

14. januar 2012

mor2011_

norenberg skriver:

Husk og gem kvitteringerne da de kan tage fejl.....taler af erfaring....skulle selv bytte alt det lyserøde til lyseblå og var enda 18 uger henne....syntes det var lidt pinligt

man kan ikke tage fejl når det er 3d så den er sikkert

Anmeld

14. januar 2012

norenberg

mor2011_ skriver:

så syntes jeg du skulle tage og ringe og spørge bang og hinge i aalborg for det var hvad de gjorde til en 3d kønsscanning hos mig i uge 18....så jo det kan godt tage fejl....vi har begge optagelser på video hvor man kan se hvad der ligner skamlæber på en pige på første scanning i uge 18 og en video taget i uge 20 med en dreng med tab....og vi har den fået vurderet af flere læger som har udtalt det samme...

Anmeld

14. januar 2012

eliasogmor

eliasogmor skriver:

guess what.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. januar 2012

eliasogmor

mor2011_ skriver:

agger det var 2d i dag... men tisseren er ikke til at tage fejl af

Anmeld

14. januar 2012

Nessie

Tillykke med lillebror

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

weeeeeeeeeeee en lille dreng.... stort tillykke

Anmeld

14. januar 2012

eliasogmor

Nessie skriver:

Tillykke med lillebror

tak.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.