Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jep... vi kører om et kvarter... så om en lille time ved vi om det er en lillebror eller lillesøster og uhh hvor jeg dog glæder mig... den kommende storebror skal med så glæder mig lige så meget til at se hvordan han reagere....og om han overhovedet reagere......bagefter skal vi ud og shoppe lyseblå eller lilla....jubi....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
eliasogmor skriver: jep... vi kører om et kvarter... så om en lille time ved vi om det er en lillebror eller lillesøster og uhh hvor jeg dog glæder mig... den kommende storebror skal med så glæder mig lige så meget til at se hvordan han reagere....og om han overhovedet reagere......bagefter skal vi ud og shoppe lyseblå eller lilla....jubi....
Uhhhh venter spændt på at hører hvordan det gik og hvad det bliver
norenberg skriver: Husk og gem kvitteringerne da de kan tage fejl.....taler af erfaring....skulle selv bytte alt det lyserøde til lyseblå og var enda 18 uger henne....syntes det var lidt pinligt
Husk og gem kvitteringerne da de kan tage fejl.....taler af erfaring....skulle selv bytte alt det lyserøde til lyseblå og var enda 18 uger henne....syntes det var lidt pinligt
man kan ikke tage fejl når det er 3d så den er sikkert
mor2011_ skriver: man kan ikke tage fejl når det er 3d så den er sikkert
guess what.....
agger det var 2d i dag... men tisseren er ikke til at tage fejl af
Tillykke med lillebror
weeeeeeeeeeee en lille dreng.... stort tillykke
Nessie skriver: Tillykke med lillebror
tak.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128