Tak for lort.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

***S***

Heej Piger.

I en uge tid har William nu haft 7-8 gange afføring om dagen, hvor han før hen kun havde 1 gang om dagen..  Jeg snakkede med min SP i tirsdags, og vi blev enige om at stoppe med grød, til hans mave var okay igen og for at udelukke det var grødens skyld... Men den dårlige mave forsætter... Han har ikke fået grød siden i mandags.

Det er hver gang han har spist, så går det max 1 time, så kommer det ud!?

Nogen der har oplevet noget lignede??

Det er tynd mave han har!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

SaNiNa

Der er en mave virus i om løb her på fyn den tager godt en uge at komme over.

Er så lykkelig for jeg er slubbet og det er heldigvis også kun manden her som har været ramt.

Så det kunne måske være det. men prøv at høre jeres læge om der er noget du kan give ham så det stopper.

Håber snart han er frisk igen

Anmeld

14. januar 2012

***S***

SaNiNa skriver:

Der er en mave virus i om løb her på fyn den tager godt en uge at komme over.

Er så lykkelig for jeg er slubbet og det er heldigvis også kun manden her som har været ramt.

Så det kunne måske være det. men prøv at høre jeres læge om der er noget du kan give ham så det stopper.

Håber snart han er frisk igen

Hej Sanne.

Tak for dit svar, min SP snakkede os om at der var/er noget mave virus i omløb, så det kan selvfølgelig "bare" være det..

Han er heldigvis ikke mærket af det!

Anmeld

16. januar 2012

SaNiNa

***S*** skriver:

Hej Sanne.

Tak for dit svar, min SP snakkede os om at der var/er noget mave virus i omløb, så det kan selvfølgelig "bare" være det..

Han er heldigvis ikke mærket af det!

Hvor er det bare dejlig at høre?

Anmeld

16. januar 2012

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Heej Piger.

I en uge tid har William nu haft 7-8 gange afføring om dagen, hvor han før hen kun havde 1 gang om dagen..  Jeg snakkede med min SP i tirsdags, og vi blev enige om at stoppe med grød, til hans mave var okay igen og for at udelukke det var grødens skyld... Men den dårlige mave forsætter... Han har ikke fået grød siden i mandags.

Det er hver gang han har spist, så går det max 1 time, så kommer det ud!?

Nogen der har oplevet noget lignede??

Det er tynd mave han har!

Hold da heeeel op mand! hehe (griner stadig lidt af overskriften   .)

Jeg tror også "bare" det er noget virus Min venindes dreng havde også dårlig mave og det smittede alle i mødregruppen! De fik heldigvis ikke ram på Benjamin!

Anmeld

17. januar 2012

***S***

Katte87 skriver:

Hold da heeeel op mand! hehe (griner stadig lidt af overskriften   .)

Jeg tror også "bare" det er noget virus Min venindes dreng havde også dårlig mave og det smittede alle i mødregruppen! De fik heldigvis ikke ram på Benjamin!

Heheh. han skider jo os bare hele tiden...

Håber snart det bliver bedre, tror jeg så småt vil starte på noget grød igen her i weekenden.

Det må os næsten være noget virus, for han har ikke fået andet end MME..

Fedt Benjamin gik fri, da det jo smitter af Hel.... til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.