Barnevogn eller kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Julchris

Jeg er i tvivl om vi skal vælge barnevogn eller kombivogn til vores barn. Vi bor i byen og på 5 sal så jeg tænker at jeg ikke skal rende op og ned i gården hver 5 minut for at give den sutten. 

Har i nogle gode råd eller erfaringer? Skal man selv have vogn med institution og er der krav derfra? 

Håber der er nogle der kan hjælpe mig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

lycly

Altså vi har en alm barnevogn og det er jeg rigtig glad for. Når jeg ser andre med kombi vogne, synes jeg de er alt for små. Hvis man får en stor/lang baby, så kan de ikke ligge deri særlig længe og det synes jeg er ærgeligt. Men det er bare min mening

Anmeld

13. januar 2012

A&F

Jeg har en stor kombivogn med drejehjul foran. Det er dejlig nemt at køre med den, især når man bor i byen

Anmeld

13. januar 2012

Marts<3

Vi overvejede også en kombi, da vi bor i byen. Samt vi færdes meget i indre by.Men da det gik op for mig, at min lille baby vil komme over i klapvognen start vinter, så blev den for "barsk". Så vil helst have han ligger i en barnevogn når han er så lille, især hvis det blir en hård vinter.Men ud fra ens behov og livsstil så er en kombi ikke helt dumt. Også er prisen på en kombi også god, da man får 2 dele i en pris. Men forstår udemærket din forvirring. Jeg brugte 5 mdr på at beslutte mig. Og har været i stort set alle butikker i Kbh for at søge råd...

Anmeld

9. februar 2012

Julchris

Jeg har besluttet mig og det bliver en emmaljunga barnevogn. Den anden vælter for et godt ord. 

Tak for jeres input :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.