dåbskage randers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.001 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

jeg skal holde barnedåb for min søn på 4mdr. og min datter på 2år til marts...

vi bor i randers....

nogle der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

FrkT

Min lillesøster bor i Randers og er færdigudlært som konditor i april måned, og er i forvejen udlært bager... kan prøve at spørge hende om hun har tid, hvis det har interesse? Hun har lavet til en barnedåb før i hvert fald....?

Anmeld

13. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

FrkT skriver:

Min lillesøster bor i Randers og er færdigudlært som konditor i april måned, og er i forvejen udlært bager... kan prøve at spørge hende om hun har tid, hvis det har interesse? Hun har lavet til en barnedåb før i hvert fald....?

kan hun lave de der specille børnekager du ved med peter plys cars osv

Anmeld

13. januar 2012

FrkT

kan hun lave de der specille børnekager du ved med peter plys cars osv

Spørger hende lige, tror hun har lavet sådan noget før, men er ikke sikker.... er det noget bestemt du tænker?

Anmeld

13. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

FrkT skriver:

Spørger hende lige, tror hun har lavet sådan noget før, men er ikke sikker.... er det noget bestemt du tænker?

alt efter prisen kunne jeg godt tænke min en mcqueen eller bumle kage... elers kan hun skrive på jcmoller@live.dk

Anmeld

13. januar 2012

FrkT

Oliver&Troia <3 skriver:

alt efter prisen kunne jeg godt tænke min en mcqueen eller bumle kage... elers kan hun skrive på jcmoller@live.dk

Jeg har lige skrevet til hende, ved ikke om hun har arbejdsweekend og ligger og sover eller om hun har fri, så det finder jeg lige ud af, og vender tilbage senest i morgen.... kan du lave det giver jeg hende din mail 

Anmeld

13. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

FrkT skriver:

Jeg har lige skrevet til hende, ved ikke om hun har arbejdsweekend og ligger og sover eller om hun har fri, så det finder jeg lige ud af, og vender tilbage senest i morgen.... kan du lave det giver jeg hende din mail 

lyder perfekt.... tusind tak

Anmeld

13. januar 2012

FrkT

Oliver&Troia <3 skriver:

lyder perfekt.... tusind tak

Hun spørger om du mener sådan en kage, hvor man sætter sådan et stort billede ovenpå (af marcipan) af en af bilerne.. eller hvordan du tænker?

Anmeld

13. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

FrkT skriver:

Hun spørger om du mener sådan en kage, hvor man sætter sådan et stort billede ovenpå (af marcipan) af en af bilerne.. eller hvordan du tænker?

tænkte mere en figurformet....

Anmeld

13. januar 2012

FrkT

Oliver&Troia <3 skriver:

tænkte mere en figurformet....

Hun siger at dem de laver hvor hun er kun er sådanne billeder.. men hun har en veninde der er udlært konditor nu her også, som også kommer fra Randers, og hun har masser af erfaring med sådan noget. Hun har også sin egen hjemmeside, siger min søster... hun prøver lige at finde et link. Men hun spørger hvornår i marts det er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.