lagde en mælketand i de små Diddl-æsker til mælketænder ham og Filuca har......
Vi kom derover kl. 8 og jeg skulle give ham noget bedøvelse i endetarmen med en sprøjte.... Det sku så virke i 20 min....
Så kom han ind i stolen sammen med Thomas og jeg sad på en stol...
Han sku så ha bedøvelse med sprøjte også, hold da kæft som han skreg!!! :-( :-( :-( Ku slet ikke ha det, var ved at tude- det gjorde SÅÅÅ ondt i hjertet at høre hans ulykkelige gråd!
Men meget af det var jo fordi han blev holdt fast.....
Det gik MEGET hurtigt med at hive den ud, 1 sek. tror jeg! Og gråden ændrede sig ikke, så han kunne helt sikkert intet mærke....
Men nøj hvor det blødte og han græd og græd bagefter og var så gal, så gal!!!! Slog ud efter tandlægen....
Nu sidder han og ser Teletubbies og slapper af med sut og putteklud.... Kan se han synes det er lidt underligt med bedøvelsen i læben.... Men han er godt tilpas nu:-)
Må også være dejligt endeligt at være fri for den smerte han har haft! Har fået 2 panodil hver dag her i weekenden for at holde smerten væk, og kan se på tanden at det ER et stort stykke der var knækket af og der er en brunlig plet øverst, hvilket viser at det er MEGET tæt på nerven.....
Så godt den kom ud, men det var sgu ikke sjovt at være derinde, selvom de var super søde!!!
Så nu skal Milas og jeg bare hygge idag, det blir spændende at se når bedøvelsen forsvinder.......
Knus Tina og Milas (med en tand mindre nu)
Anmeld