Så blev Milas den første der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. marts 2009

Tina2

lagde en mælketand i de små Diddl-æsker til mælketænder ham og Filuca har......

Vi kom derover kl. 8 og jeg skulle give ham noget bedøvelse i endetarmen med en sprøjte.... Det sku så virke i 20 min....

Så kom han ind i stolen sammen med Thomas og jeg sad på en stol...

Han sku så ha bedøvelse med sprøjte også, hold da kæft som han skreg!!! :-( :-( :-( Ku slet ikke ha det, var ved at tude- det gjorde SÅÅÅ ondt i hjertet at høre hans ulykkelige gråd!
Men meget af det var jo fordi han blev holdt fast.....

Det gik MEGET hurtigt med at hive den ud, 1 sek. tror jeg! Og gråden ændrede sig ikke, så han kunne helt sikkert intet mærke....

Men nøj hvor det blødte og han græd og græd bagefter og var så gal, så gal!!!! Slog ud efter tandlægen....

Nu sidder han og ser Teletubbies og slapper af med sut og putteklud.... Kan se han synes det er lidt underligt med bedøvelsen i læben.... Men han er godt tilpas nu:-)

Må også være dejligt endeligt at være fri for den smerte han har haft! Har fået 2 panodil hver dag her i weekenden for at holde smerten væk, og kan se på tanden at det ER et stort stykke der var knækket af og der er en brunlig plet øverst, hvilket viser at det er MEGET tæt på nerven.....

Så godt den kom ud, men det var sgu ikke sjovt at være derinde, selvom de var super søde!!!

Så nu skal Milas og jeg bare hygge idag, det blir spændende at se når bedøvelsen forsvinder.......

Knus Tina og Milas (med en tand mindre nu)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2009

Heidimed lea

lille pus, er lige ved at tude nu, synes bare det er så synd når de er små. god bedring håber ikke han får for ondt idag.

knus Heidi(som skriver ansøgning idag)

Anmeld

9. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nååårr pusser

Godt at det kan klares med en putteklud og teletubbies

Anmeld

9. marts 2009

Susan1978

årh det lille pus..

jeg ville havde det nøjagtig som dig.. men hvor er det dog rart han er af med den, hvis den dumme tand er kilden til hans smerter.

Hvordan går det i dag?

jeg er jo selv en kylling, Emil er ikke blevet MFR vaccineret endnu, da jeg ved det giver en omgang følgesygdom og den dreng er jo ret så meget syg i forvejen, så jeg er altså en hønemor og venter til foråret med at han får den, så skulle vi gerne være over eventuelle lungebetændelser.

og jeg gruer altså også for Ea´s 5 års vaccine.. tror helt jeg lader være med at nævne det for hende.. er det fejt?

Susan

Anmeld

9. marts 2009

Fines mor

Jeg får helt ondt i maven.... piiivvv.....

Susan> Jeg viste slet ikke hun skulle stikkes der til 5 års, så det var hurtigt over. Men pyhaa.. hun blev sur. Så man kan måske med fordel undlade at sige noget Jeg viste det jo ikke!

Anmeld

9. marts 2009

Tina2

Tak skal I ha...... Han har det fint nu, men er jo også stadig bedøvet.....

Spurgte ham for en time siden om han ville ha mad og det ville han gerne (fik ingen morgenmad pga han sku bedøves) og jeg tror sgu da lige knægten var sulten! 3 portioner havregryn har han kværnet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puh, jeg ku ikke spise halvdelen:-S Ha ha ha!

Susan, kan faktisk godt forstå dig, men det er jo ikke sikkert han blir skidt af vaccinen- Milas blev ikke......

Skal også ha bestilt tid til 5 års undersøgelse med Filusen.... Det har vi ikke været til endnu....

Nu vil jeg se om jeg kan putte ham, han er i fuld gang med at lege med flexitrax banen, der er intet at mærke på ham)

Knus

Anmeld

10. marts 2009

tumle81

Håber at han får sovet dejligt i nat...

Det må ikke have været sjovt, men virkelig dejligt at se at han nu allerede har det bedre og ikke skal gå rundt med tandpine, det er bare det værste!!!

Jeg har heller ikke fået givet Valdemar hans 15 mdr vaccine, men det er fordi han blev forsinket med 1 års vaccinen og så har jeg simpelthen glemt det

Måske jeg bare bestiller tid til dem begge nu her.. Det gik fint sidste gang, jeg har forberedt Victoria på at hun skulle stikkes og at det kunne gøre ondt men at det hurtigt var overstået. Hun tog det virkelig pænt, og Valdemar blev stukket lige efter hvilket tog noget af opmærksomheden fra hendes prik. En succes oplevelse synes jeg

Knus Kathrina

Anmeld

11. marts 2009

Tina2

Ja det er simpelthen en fornøjelse at ha den glade Milas tilbage, og jeg kan godt sige jer der var slået af den tand helt ind til nerven!!!! Kan vi virkelig se nu, hvor den ligger i æsken... Der er et lille hul helt ind, stakkels dreng! Kan godt forstå det har gjort ondt, og mutti er allerede ved at vænne sig til smilet med en fortand- han er nu mors lille charmetrold.........:-)

Filuca er blevet ret sej til det med nåle, for fra sept til januar er hende og Thomas jo blevet vaccineret en gang i ugen, så hun tager det i stiv arm, så det tror jeg ikke blir noget problem til 5 års undersøgelse....
Glæder mig til at se hvor høj hun er. Målte hende til 118½ cm til jul....

Kram

Anmeld

12. marts 2009

Avi

Nårh bette pus hvor er det snd for ham øvbøv - god ide med de små æsker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.