Babysæde til cykelanhænger/løbevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.577 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

amalfine

Jeg har et næsten splinternyt babysæde (Weber) til cykelanhænger til salg. Det er brugt få gange til løbeture med cykelanhængeren, og kan anbefales til kolikbarn. Jeg håber, der er en anden, som kan få glæde af sædet 
Det passer til stort set alle cykelanhængere, og er med ekstra polstring. Kan benyttes til barnet er ca 10 mdr., og der kan sidde et barn ved siden af i en dobbeltanhænger - tro mig, storesøster eller -bror bliver bare så stolt så

Min salgspris: 500,- plus porto, hvis det skal sendes. Bor i Odense men har mulighed for at stille sædet i det nordsjællandske eller i Vejle-Horsens området...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

MissMaria

Må man spørge hvor stor din datter er ?
Har nemlig en søn på 8 mdr og har tænkt på at købe en cykelanhænger.

Anmeld

13. januar 2012

MissMaria

amalfine skriver:

Jeg har et næsten splinternyt babysæde (Weber) til cykelanhænger til salg. Det er brugt få gange til løbeture med cykelanhængeren (blev ikke til så meget som vi havde troet), og var alletiders til vores lille kolikbarn. Men nu er hun for stor (8-9 mdr), så håber en anden kan få glæde af det

Sælges for 500,-

Citere lige så mit spørgsmål ovenover

Anmeld

13. januar 2012

amalfine

Må man spørge hvor stor din datter er ?
Har nemlig en søn på 8 mdr og har tænkt på at købe en cykelanhænger.

Babysædet rækker kun til babyerne er ca 9 mdr. så din dreng er ALT for stor til sådan et sæde (hvis altså det var det du tænkte på...)...og min datter er på vej mod de 9 mdr

Anmeld

24. januar 2012

amalfine

stadig til salg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.