Mærke baby uge 9

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger! 

Jeg er omkring 9 uger henne, måske lidt mere. I går aftes da jeg skulle sove og ikke kunne, føltes det pludselig som om jeg kunne mærke baby. Ikke som små bobler, mere som sådan nogle små rejehop.. Jeg tænkte at det kunne ikke passe, og at jeg nok bare var træt 

Men I dag da jeg sad ig hvilede mig på sofaen mærkede jeg det igen.. det fortsatte omkring 5 min.. og synes egentlig ikke jeg var i tvivl om det var baby.. Men kan det passe kun ca. 9 uger henne?

Det skal lige siges det er anden graviditet, første gang mærkede jeg liv i uge 17.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Gaia

Hm tvivler på det er babyen...uge 9 er den jo ikke større end 2 cm. Men skal da ikke udelukke det. 

Anmeld

13. januar 2012

lycly

Det er ikke babyen, det  kan jeg ikke forestille mig. Den er jo bittelille. Måske det er livmoderen der gør et eller andet?

Anmeld

13. januar 2012

sandramor

Jeg vil holde med gaia her... Kan selvfølgelig ikke sige det men tror nu ikke det er baby du oplever endnu.... Du har ikke ret meget fostervand i uge 9 så tvivler på det er baby der skvulper rundt.... Tror mere det er tarmene der laver sjove ting....

Men som sagt skal jeg da ikke kunne sige det 100procent...

Anmeld

13. januar 2012

Ems30

Orv, hvor vildt. Jeg mærkede første gang da jeg var 19+1

Anmeld

13. januar 2012

Sabine...!

der er noget større chance for at det er dine tarme der "flytter" sig så livmoderen har plads til at vokse...

baby er på nuværende tidspunkt på str. med en vingummibamse og er endnu ikke rigtig begyndt at producere fostervand... så vil våge og på stå uden at være 100% sikker, at det ikke er baby du har mærket..

Anmeld

13. januar 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej Piger! 

Jeg er omkring 9 uger henne, måske lidt mere. I går aftes da jeg skulle sove og ikke kunne, føltes det pludselig som om jeg kunne mærke baby. Ikke som små bobler, mere som sådan nogle små rejehop.. Jeg tænkte at det kunne ikke passe, og at jeg nok bare var træt 

Men I dag da jeg sad ig hvilede mig på sofaen mærkede jeg det igen.. det fortsatte omkring 5 min.. og synes egentlig ikke jeg var i tvivl om det var baby.. Men kan det passe kun ca. 9 uger henne?

Det skal lige siges det er anden graviditet, første gang mærkede jeg liv i uge 17.

Jeps..den er god nok..jeg mærkede også min søn omkring uge 9, som en reje der lå derinde og vrikkede.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. januar 2012

babymus77

Jeg mærker også min , er 12+3 ;-) Jdm fra nf siger det godt ka passe!!!

Anmeld

13. januar 2012

MorDk

Jeg mærkede liv føste gang 12+3 Og nu er vi jo forskellige... så måske du godt kan mærke noget. Min veninde kunne i uge 10. 2.gangs. Uden tvivl.

Anmeld

13. januar 2012

JH12

Anonym skriver:

Hej Piger! 

Jeg har ingen idé om det er baby så tidlig eftersom den ikke er ret stor..
Men da jeg var i uge 9/10, sagde min faster jeg skulle prøve at ligge mig på maven, for så ville jeg kunne mærke baby.. Der havde hun prøvet at mærke baby, så muligheden er der.. jeg mærket dog først selv i uge 20 ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.