Fyldt med blå mærker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Hehe... Mikkel er jo også speciel. Så hvorfor ikke koalaformede blodansamlinger.

Godt der ikke var noget galt.
I har vist haft rigeligt med bekymringer og udfordringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

twinboys

TbCp skriver:

Jeg opdagede i dag nogle blå mærker på højre side af Mikkels mave... jeg bliver straks urolig, alt havd der har med hans mave at gøre skal bare være i orden.
Da jeg så skulle skifte ham næste gang har han endnu flere blå mærker, nu også ned af låret. Jeg bliver ærlig talt ret nervøs....

Indtil jeg ser at et af de blå mærker lignede en koalabjørn 

thi hi ja sådan er de små frække koalabjørne

Anmeld

13. januar 2012

stella

TbCp skriver:

Jeg opdagede i dag nogle blå mærker på højre side af Mikkels mave... jeg bliver straks urolig, alt havd der har med hans mave at gøre skal bare være i orden.
Da jeg så skulle skifte ham næste gang har han endnu flere blå mærker, nu også ned af låret. Jeg bliver ærlig talt ret nervøs....

hvad er det på billedet

Anmeld

13. januar 2012

LilleLene

TbCp skriver:

Ja de små her er jo næsten "søde"

hehe ja

men godt det bare var posen det smittede af

Anmeld

13. januar 2012

TbCp

stella skriver:

hvad er det på billedet

Det er en stomipose

Anmeld

13. januar 2012

Sara_S

TbCp skriver:

Hehe... Godt at det kun var stomiposen!

Ej, Tina, jeg er nødt til at spørge... men jeg håber ikke du bliver ked af mit spørgsmål: kommer Mikkel til at skulle bruge posen resten af sit liv eller er det "bare" noget midlertidigt?

Tjekker din blog daglig og tænker rigtig meget på jer!
Sender masser af positive tænker og håber på at du kan få din dejlig baby dreng hjem så hurtig som muligt!

Sara

P.S. Jeg ved ikke om du har hørt det før, men jeg synes det er vildt så meget han ligner dig!!! 

Anmeld

13. januar 2012

TbCp

Sara_S skriver:

Hehe... Godt at det kun var stomiposen!

Ej, Tina, jeg er nødt til at spørge... men jeg håber ikke du bliver ked af mit spørgsmål: kommer Mikkel til at skulle bruge posen resten af sit liv eller er det "bare" noget midlertidigt?

Tjekker din blog daglig og tænker rigtig meget på jer!
Sender masser af positive tænker og håber på at du kan få din dejlig baby dreng hjem så hurtig som muligt!

Sara

P.S. Jeg ved ikke om du har hørt det før, men jeg synes det er vildt så meget han ligner dig!!! 

Det er helt okay du spørger

Vi ved endnu ikke om han skal have den resten af livet. Som regel bliver stomien lagt ind i 4-5 mdrs. alderen, men de skal være helt sikre på at det kan fungere på Mikkel, da han jo ikke har ret meget tarm tilbage, så de vil ikke kunne tage mere tarm til en ny stomi.
Så vi må vente og se

Tak for komplimenten... synes jo den lille knægt er så dejlig så jeg har ikke noget imod at ligne ham

Anmeld

13. januar 2012

malo

TbCp skriver:

Ha ha, blå som en koala, godt det bare var den der smittede af

Anmeld

13. januar 2012

Kløver

TbCp skriver:

Ja, posen over stomien... jeg var helt færdig af grin (og lettet) da jeg opdagede det bare var det

Kan jeg godt forstå, bestemt også bedre med små koalaer, end rigtige blå mærker, men i har da bestemt også været nok igennem, så dejligt, det kun blev ved forskrækkelsen :-)

Anmeld

14. januar 2012

Nessie

Koala-formede blå mærker, ja den er da ikke hørt før

Skønt at det bare var posen der havde smittet af, og mor kunne slippe med forskrækkelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.