Mangler gode ideer ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Guldet

Sagen er den at min mand og jeg har 2 års bryllupsdag mandag d. 6 feb. Jeg vil super gerne lave/ give den perfekte dag ;-) .. Sidst vi havde bryllupsdag havde han købt blomster, parafume og inviteret mig ud og spise og gav mig et smuk sølvarmbånd. Super romantisk! Hva skal jeg finde på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Malene76

Mor- til pige skriver:

Sagen er den at min mand og jeg har 2 års bryllupsdag mandag d. 6 feb. Jeg vil super gerne lave/ give den perfekte dag ;-) .. Sidst vi havde bryllupsdag havde han købt blomster, parafume og inviteret mig ud og spise og gav mig et smuk sølvarmbånd. Super romantisk! Hva skal jeg finde på?

Hvad med et wellnessophold et eller andet sted. Hotel Viking i Sæby kan varmt anbefales. Vi plejer at være afsted på en overnatning på vores bryllupsdag, dog ikke i sommers da jeg var temmelige syg med graviditetskomplikationer.

KH Malene

Anmeld

13. januar 2012

Guldet

Malene76 skriver:

Hvad med et wellnessophold et eller andet sted. Hotel Viking i Sæby kan varmt anbefales. Vi plejer at være afsted på en overnatning på vores bryllupsdag, dog ikke i sommers da jeg var temmelige syg med graviditetskomplikationer.

KH Malene

Tak for ideen .

Skulle måske lige skrive- at det ikke må være for dyrt :-)

Lyder som et lækkert sted der i sæby - men desværre lidt for langt væk fra vestjylland :-)

Anmeld

13. januar 2012

Malene76

Mor- til pige skriver:

Tak for ideen .

Skulle måske lige skrive- at det ikke må være for dyrt :-)

Lyder som et lækkert sted der i sæby - men desværre lidt for langt væk fra vestjylland :-)

Så er det måske ikke så god en ide, det er jo ikke helt billigt.  Hvad med en tur i et vandland/wellnesscenter uden overnatning men med forkælelse til kroppen. Måske I derhjemme kunne tænde op med en masse sterinlys i stuen, lave skovtur på stuegulvet med diverse lækkerier og evt. slutte af med at massere hinanden og se hvad det eller leder til.  Få en til at passe lillepigen og tag ud og hyg jer sammen med det I nu godt kan lide, om det er en shoppetur, biotur, klatretur, gåtur på stranden osv. og slut af med en restaurantbesøg.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.