Synes allerede maven er tung

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

samantha1986

Jeg er kun 19+4 henne, og jeg synes allerede maven er pæn tung. Og synes også den buler godt. Puha så er 20 uger mere godt nok lang tid.

Nogen af jer som har oplevet det samme, da i heller ikke var længere henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

JH12

samantha1986 skriver:

Jeg er kun 19+4 henne, og jeg synes allerede maven er pæn tung. Og synes også den buler godt. Puha så er 20 uger mere godt nok lang tid.

Min mave fyldte også en del da jeg var i uge 19/20, og da jeg gik ind uge 20 vejede jeg, og der stod +9 kg

Anmeld

13. januar 2012

samantha1986

Joyce skriver:

Min mave fyldte også en del da jeg var i uge 19/20, og da jeg gik ind uge 20 vejede jeg, og der stod +9 kg

Ja okay. Så er det jo ganske normalt. Har ikke været på vægten. men tabte mig i starten 8 kg, men de er vist taget på igen.

men puha synes godt nok det kan være trættende at maven er så tung.

Anmeld

13. januar 2012

JH12

samantha1986 skriver:

Ja okay. Så er det jo ganske normalt. Har ikke været på vægten. men tabte mig i starten 8 kg, men de er vist taget på igen.

men puha synes godt nok det kan være trættende at maven er så tung.

Jaa de bliver lidt tunge..

Hvis du har mulighed for det på et tidspunkt, skulle du prøve at tage i svømmehallen, så finder man pludselig ud af, hvor tung ens mave egentlig er blevet.. for føles næsten som om ens ben er ved at knække sammen når man kommer op af vandet

Anmeld

14. januar 2012

samantha1986

Joyce skriver:

Jaa de bliver lidt tunge..

Hvis du har mulighed for det på et tidspunkt, skulle du prøve at tage i svømmehallen, så finder man pludselig ud af, hvor tung ens mave egentlig er blevet.. for føles næsten som om ens ben er ved at knække sammen når man kommer op af vandet

Jeg vil faktisk i gang med at svømme en eller to gange om ugen. Så får jeg da mulighed for at mærke det :-)

Anmeld

14. januar 2012

Thalia

Jeg er kun i uge 13-14 stykker nu, og jeg er allerede lige så stor som jeg var sidst da jeg fødte.

Ikke at det siger så meget, for dengang fik jeg ikke ret meget mave, men det er alligevel kommet bag på mig. Ikke mindst fordi jeg samtidig er lige så besværet nu som jeg plejer at være i slutningen af en graviditet.

Normalt har jeg kunne cykle og dyrke sport helt frem til terminen, og lige nu orker jeg ikke engang at tage trapperne 4 etager op på arbejde.

Anmeld

14. januar 2012

Clisolka

samantha1986 skriver:

Jeps, jeg begyndte ret hurtigt at få mave og da jeg var halvvejs var den ret tung! Og det blev værre....  Jeg endte med at gå rundt med en 4 kg baby i mavsen, og det er tungt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.