Cake pops - første gang! Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

Den lykkelige

AnjaB skriver:

og nå ja opskriften er den nemmeste jeg har prøvet. Du kører et par pakker oreos i food processoren og blander med neutral flødeost og vupti er det kagedej - er faldet i rigtig godt jord herhjemme

Ej det må jeg virkelig prøve..  tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Den lykkelige

AnjaB skriver:

Jeg har lavet nogle nemme i dag - jeg brugte almindelig smelte chokolade som jeg farvede rød. Jeg synes candy melt er for søde, men det er jo smag og behag

sætter lige et billed ind så kan du evt. få lidt inspiration

Ej hvor er de flotte og søde.. hvordan dælen har du lavet dem?? Hvordan farvede du chokoladen?? var det da hvis smelte choko??

Anmeld

14. januar 2012

Ellie79

De var faktisk ret nemme at lave - Købte de små krammerhuse i føtex, skar lidt af bunden af så jeg kunne få en pind i. Jeg fyldte lidt chokolade i bunden af krammerhusene så pinden sad fast. Trillede kuglerne og puttede dem 20 minutter i fryseren, køleskabet kan også bruges. Så satte jeg dem på krammerhuset og pinden og min datter gik ellers i gang med at pynte.

Jeg brugte hvid chokolade og farvede med pasta farve. Jeg synes ikke det blev super godt så vil prøve med pulverfarve næste gang, men havde desværre ikke noget denne gang. Men smagen var i top så var kun mig der var kritisk over farven

Anmeld

14. januar 2012

Ellie79

Den lykkelige skriver:

Ok tusind tak.. men ved du hvordan man gør så man kan få sådan nogle her som jeg har sat billed ind af? Altså så de får øre...

Har set på amerikanske hjemmesider man kan få sådan nogle forme som man laver pop caken i - ved ikke om det er sådan en der er brugt til disse vildt flotte kager for at få dem så ens

Anmeld

14. januar 2012

Lullaby

Den lykkelige skriver:

Ok tusind tak.. men ved du hvordan man gør så man kan få sådan nogle her som jeg har sat billed ind af? Altså så de får øre...

Forme dem inden de kommer i candy meltsne

Anmeld

15. januar 2012

Den lykkelige

Lullaby skriver:

Forme dem inden de kommer i candy meltsne

Ok tusind tak.. det handler nok om jeg må prøve mig frem..

Anmeld

14. februar 2013

Louise Vaan

Hope you can read my English!  I made the owl pops earlier in the thread. the trick to getting the ear shape is this

1. make an egg shape with cake pop mix

2. put 2 chocolate chips on the top

3. dip the whole thing in chocolate / candy melts (I just used melted dark chocolate for these)

Hope that's helpful!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.