Hejsa.
VIl gerne høre om der er nogen her med erfaringer omkring dette. Har I oplevet at jeres blødning i p-pille pausen aldrig kom? Ventede I med at starte på pillen til mens? Var I gravid?! Hvad kan det ellers være?
Tog sidste pille lørdag 9 dage siden, men dette var en lille halvanden uge før normalt. Egentlig skulle jeg ha taget den sidste idag, og vente mens på torsdag. Min mens er bare aldrig dukket op, og jeg tog en g-test i lørdags som viste negativ. Jeg har hele ugen gået med bind da jeg har troet mange gange at jeg fik mens - har det som om det er på vej, altså med milde menssmerter, men ikke engang bare lige udflåd har jeg haft! 
Vil godt lige sige, at jeg ALDRIG har oplevet det tidligere! Får altid min mens, og har kun manglet det de to gange jeg har været gravid! Ofte har jeg endda pletblødt midtvejs i pakken..... Og der går altid 2-3 dage max inden mens kommer. Så jeg er pænt forvirret. Kan det tænkes jeg er gravid, og det bare ikke kan ses endnu? Det er idag 28 dage siden min sidste mens.
Anmeld