Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleLene skriver: Alle siger bare det bliver en pige men jeg tror det bliver en dreng og tak for de søde ord
Alle siger bare det bliver en pige men jeg tror det bliver en dreng
og tak for de søde ord
Selv tak..
Jeg synes det er SÅ fedt hvis i ikke får kønnet afvide før fødsel.. Jeg ville ønske jeg havde sådan en tålmodighed og viljestyrke hehe...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pemiro skriver: Selv tak.. Jeg synes det er SÅ fedt hvis i ikke får kønnet afvide før fødsel.. Jeg ville ønske jeg havde sådan en tålmodighed og viljestyrke hehe...
hehe det er godt nok også svært men jeg er en stædig person
LilleLene skriver: hehe det er godt nok også svært men jeg er en stædig person
Jeg synes virkelig det er flot.. Altså her måtte vi jo til købsscanning så tidligt det ku lade sig gøre haha
LilleLene skriver: Så er jeg 19+1 og skal til MD scanning torsdag d. 19. iiiiiiih jeg glæder migOg håber snart min kvalme stopper, min arkupunktur er begyndt ikke er virke så godt mere så jeg har det skidt
Så er jeg 19+1 og skal til MD scanning torsdag d. 19. iiiiiiih jeg glæder migOg håber snart min kvalme stopper, min arkupunktur er begyndt ikke er virke så godt mere så jeg har det skidt
Ginger ale
pemiro skriver: Jeg synes virkelig det er flot.. Altså her måtte vi jo til købsscanning så tidligt det ku lade sig gøre haha
hehe når alle andre får det at vide, får jeg da også lyst meeeeeen det andet er sjovere
MortilCilas skriver: Ginger ale
hjælper det ?
LilleLene skriver: hjælper det ?
På min kusine gjorde det, og jeg nåed aldrig art prøve det, da jeg ikke vidste hvor man købte det, før efter fødslen
Men det er et forsøg værd ?
MortilCilas skriver: På min kusine gjorde det, og jeg nåed aldrig art prøve det, da jeg ikke vidste hvor man købte det, før efter fødslen Men det er et forsøg værd ?
ja det må jeg prøve så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128