aftensmad? NEM!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Koen.

Giv mig en knald god, lækker og meget nem aftensmads ide er helt idefoeladt og gider faktisk ikke lave mad men skal jo gøres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

gonefishing

tanja. skriver:

Giv mig en knald god, lækker og meget nem aftensmads ide er helt idefoeladt og gider faktisk ikke lave mad men skal jo gøres

RIGTIG nemt og sundt:

fisk (fra frys), f.eks. lakse stykker samt frost grønt dampes sammen i f.eks. en wok. serveres med ris. p.s overskudet fra de dampede grøntsager og fisk kan bruges til sovs.

Anmeld

13. januar 2012

Mum33

nudler, frysegrønt (wok-blanding). Bland og tilsæt sød chilisovs. Ca 7 min så er der sund aftensmad

Anmeld

13. januar 2012

tinasmor

tanja. skriver:

Grovpita brød, tun på dåse blandet med hvad man nu ønsker i (majs, rød peper osv) tomat, agurk og salat til de voksne

Øllebrød med lidt sukker og flødeskum

Æggekage med hvilke fyld man nu ønsker i.

og den helt nemme: Rugbrødsmadder

Anmeld

13. januar 2012

MariaJ

pasta med spinat. Det smager rigtig godt, selvom det lyder lidt kedeligt.

Svits et hakket løg og rør frossen spinat i. Når spinaten er tøet op tilsættes creme fraiche (eller tilsvarende - kan godt være fedtfattigt produkt), hvidløg, salt og peber og voila - aftensmad.

Soltørrede tomater er godt i sovsen, hvis man har, men kan sagtens undværes. 

Anmeld

13. januar 2012

FrkLarsen

tanja. skriver:

• Lasange
  • Hakkebøffer
  • Rugbrød
  • fiskepinde m. fritter
  • Crebinetter
  • Millionbøf (den nemmeste på listen her, synes jeg) 
  • Hjemmelavet pizza (Også nem)  (køb pizzakit)
  • Kylling i ovn
  • Forårsruller

Det var lidt jeg kunne komme i tanke om, som jeg synes er nem mad. 

Anmeld

13. januar 2012

merichs

Tortilla

Anmeld

13. januar 2012

Koen.

Tak for alle jeres svar piger, rigtig gode ideer . Kan dog stadig ikke bestemme mig, men sådan er det vel at være gravid

Anmeld

13. januar 2012

LilleLene

tomatsovs med pikantost på frisk pasta

Jeg tager bare og svitser noget bacon i gryden, og så hælder jeg et glas dolmio i
når det så er varmt smider jeg en halv pakke pikantost i, og så skal det bare lige koge BUM! oven på frisk pasta, det smager himmelsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.