messe i weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Caroline86

Zette skriver:

ok det anede jeg ikke du var, sorry! 

det skal du da ikke undskylde... det er ikke noget jeg arbejder med endnu, for jeg skal lige skrabe pengene sammen til at starte noget op.. men det er en drøm jeg arbejder intensivt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Darling<3

Caroline86 skriver:

hvor bor du henne? Det kan vi da gøre noget ved

Jeg har fundet mange skønne piger, som jeg ALDRIG slipper igen, via denne side

Jeg bor i Vanløse..

Har fundet en herinde fra som jeg ikke vil slippe igen, men hun bor selvfølgelig i Randers Hehe...

Anmeld

13. januar 2012

smokin

Caroline86 skriver:

det skal du da ikke undskylde... det er ikke noget jeg arbejder med endnu, for jeg skal lige skrabe pengene sammen til at starte noget op.. men det er en drøm jeg arbejder intensivt på

jeg tror nu ikk der er penge i det, jeg vil i hvert fald hellere selv planlægge

men det er jo bare mig...

Anmeld

13. januar 2012

Caroline86

Darling<3 skriver:

Jeg bor i Vanløse..

Har fundet en herinde fra som jeg ikke vil slippe igen, men hun bor selvfølgelig i Randers Hehe...

ja, det er typisk jeg har også nogle i jylland som jeg gerne ville have lidt tættere på

Jeg bor i Nivå (nordsjælland)... jeg er lige blevet enlig med min datter Laura.. hun fylder 2 d.18. feb Skriv endelig en pb hvis du gerne vil lære hinanden lidt at kende jeg er da LIDT tættere på end Randers

Anmeld

13. januar 2012

Caroline86

Zette skriver:

jeg tror nu ikk der er penge i det, jeg vil i hvert fald hellere selv planlægge

men det er jo bare mig...

der er MASSER af penge i det.. men det er nu ikke derfor jeg gerne vil arbejde med bryllupper... det er en drøm jeg har haft i mange år og jeg for mig er det vigtigere at være lykkelig i mit job end at blive rig af mit job

Anmeld

13. januar 2012

smokin

Caroline86 skriver:

der er MASSER af penge i det.. men det er nu ikke derfor jeg gerne vil arbejde med bryllupper... det er en drøm jeg har haft i mange år og jeg for mig er det vigtigere at være lykkelig i mit job end at blive rig af mit job

hæhæ ok, men jeg ringer i hvert fald ikke  

Anmeld

13. januar 2012

Caroline86

Zette skriver:

hæhæ ok, men jeg ringer i hvert fald ikke  

det ville du heller ikke få så meget ud af mit krudt ryger andre steder hen lige nu

Anmeld

13. januar 2012

Darling<3

Caroline86 skriver:

ja, det er typisk jeg har også nogle i jylland som jeg gerne ville have lidt tættere på

Jeg bor i Nivå (nordsjælland)... jeg er lige blevet enlig med min datter Laura.. hun fylder 2 d.18. feb Skriv endelig en pb hvis du gerne vil lære hinanden lidt at kende jeg er da LIDT tættere på end Randers

Hvor er du søøøød Caroline
Går ikke ud fra at du bemærker at jeg har skriftet brugernavn fra Honey<3 , hihi...

Ja du er meget tættere på end alle de Jyder, hehe..

Skriver lige en PB til dig

Anmeld

13. januar 2012

Caroline86

Darling<3 skriver:

Hvor er du søøøød Caroline
Går ikke ud fra at du bemærker at jeg har skriftet brugernavn fra Honey<3 , hihi...

Ja du er meget tættere på end alle de Jyder, hehe..

Skriver lige en PB til dig

nej, dét har jeg ikke set, men det gør da ingenting så kender jeg jo allerede lidt til dig

Anmeld

13. januar 2012

Darling<3

Caroline86 skriver:

nej, dét har jeg ikke set, men det gør da ingenting så kender jeg jo allerede lidt til dig

Det tænkte jeg nok Hehe...

Burde måske skifte tilbage så

Har sendt et brev afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.