Hvordan finder jeg sådan nogle barnevogne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Pigent

Anonym skriver:

Søger på google.. skal til at købe en ny barnevogn.

Skriver jeg barnevogn - kommer de barnevogne der er til baby's frem.

Skriver jeg klapvogn kommer der vogne frem som vender den anden vej, altså sådan at barnet ser ligefrem, istedet for på mig. (hvilket jeg ønsker)

Hvad hedder denne slags vogne??  http://www.mrieck.com/wp-content/uploads/2010/07/barnevogn.jpg

Hvis det er en barnevogn du søger så skal du ikke købe sådan en. Det er en klapvogn fra Emmaljunga og mener det er den der hedder City Cross. Du kan få en City Bag. Det er en lift/barnevogns kasse som kan sættes på denne klapvogn, men denne lift/barnevogns kasse er kun 75 cm lang. Så din klapvogn er ligesom en kombi vogn, det vil sige du heller ikke må bruge vognen i dagplejen. 

Hvis du søger en barnevogn ville jeg ikke købe denne vogn.

Du kan købe den her

http://www.babysam.dk/klapvogne/emmaljunga/city-cross 

(De kan ikke købes online, men i babysams butikker) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

samantha1986

Anonym skriver:

Tak for hjælpen.

Men jeg mener ikke precis den der vogn, mener bare vogne der er på den måde, altså vender imod mig.. forstår du hvad jeg mener? 

Tænker du på en kombivogn?

Anmeld

13. januar 2012

modesty

Det er en klapvogn. Det hedder en klapvogn ligegyldigt om den vender den ene eller den anden vej. Det undrer mig voldsomt hvis du kun finder klapvogne der vender den anden vej, hvis du googler klapvogne. Men du skal typisk op i de lidt dyrere klapvogne hvis de skal kunne vende mod dig, da det tit er den type der kan vende begge veje. Så læs beskrivelserne for at se om de kan vendes. Hvorimod de billgere paraplyklapvogne typisk vender væk fra føreren og ikke kan vendes. Mærker der har dem der vender begge veje er f.eks Emmaljunga, Teutonia, Brio, Bugaboo o.s.v.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.