lejlighed (til dem som har et værelse som man skal igennem for at komme til et andet værelse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. marts 2009

SaNiNa

Vi var ude og kigge på en villa lejlighed i går...
men vi kan ikke helt finde ud af om vi ville blive trætte af at man skulle i gennem det ene værelse for at komme igennem til det andet...

men ellers var det bare en rigtig lækker lejlighed med to meget store stuer og et køkken hvor der var plads til et bord... to badeværelser og 3 værelser... stor have som skal skal dele med overboerne som er en ejerlejlighed som er sat til salg...

Det jeg så vil hører er om man ville få pip af at skulle i gennem det ene værlese for at komme ind i det andet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2009

LotteN

på vores 1. sal er der to værelser. lige s snart du kommer op af trappen står man i Lærke værelse og derfra er der en dør ind til soveværelset. så det er vel det som du beskriver.
Men jeg synes ikke vi er trættet af det. det er vel bare en vanesag, som man lærer at leve med.
Men hvis man har store børn der gerne vil have privatliv kan jeg se problemet, men ikke nr de er s små!
Har du hørt noget fra den ene eller den anden endnu så?

Anmeld

9. marts 2009

SaNiNa

nej vi har slet ikke hørt noget og tror heller ikke vi gør... syntes godt nok det er frækt når vi hvade snakket med ham onsdag jo og nu er det mandag... så ja han ringer jo nok ikke... vi har droppet det hus...

nu har vi jo et værelse vi skal i gemmen for at komme i køkknet og på badeværelset vi er ikke sådan trætte af det andet end om natten hvor vi ikke kan lukke af for kattene og så når vi laver mad...

Anmeld

9. marts 2009

Mca<3

Årh jeg er blevet frarådet på det kraftigeste at købe villa lejlighed af en ejendomsmægler jeg kender privat De er hamrende svære at komme af med igen .. Der kan opstå en masse problemer med de andre ejere i bygningen og man kan intet stille op da alle ejere ... Bare et godt råd ,,,

Anmeld

9. marts 2009

SaNiNa

vi skal heller ikke købe, vi lejer kun... lige pt har vi valg at vente og se hvad der sker med priserne på husene her på fyn...

Anmeld

9. marts 2009

Mca<3

Ok jamen så hoppede jeg da på uanset hvordan værelserne ligger

Anmeld

9. marts 2009

LotteN

Sanne skriver:

nej vi har slet ikke hørt noget og tror heller ikke vi gør... syntes godt nok det er frækt når vi hvade snakket med ham onsdag jo og nu er det mandag... så ja han ringer jo nok ikke... vi har droppet det hus...

nu har vi jo et værelse vi skal i gemmen for at komme i køkknet og på badeværelset vi er ikke sådan trætte af det andet end om natten hvor vi ikke kan lukke af for kattene og så når vi laver mad...

ej, det kan han godt nok ikke være bekendt. det mindste man kan gøre er da ligeog ringe tilbage og sige at han har fundet en anden, hvis det er det han har!

Jamen som jeg skrev, jeg tror bare det er vanesag og I er jo allerede vant til det, s jeg ville sandelig bare sige ja til den!
og kan godt forst i venter med at købe... Selvom I er jo godt stillet, for i kan købe til god pris og står ikke og skal sælge noget inden!

Anmeld

9. marts 2009

SaNiNa

vi har osse sagt ja det til... det eneste problem der kan være er vores to dejlig katte... men det håber vi ikke bliver et problem, da kontakede os jo selv om vi har skrevet på vores profil at vi har to katte....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.