Strækmærker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Annette1985

Hej alle sammen.

Jeg har fået strækmærker på mine bryster

Er der nogen af jer andre som har fået det og er der nogen 2. eller fleregangsfødende der har erfaringer med det?

Jeg er lige begyndt at bruge lidt fugtighedscreme, men er da ærgelig over at hverken lægen eller nogen andre gjorde mig opmærksom på at det lige var noget noget jeg skulle tænke over..

KH Annette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

sarahjylland

Det er ikke "lægens bord" Strækmærker kan altid forkomme og kommer jo hvis det vokser for hurtigt. Mine babser er også meget større end sidst og du kan smøre dem med mandelolie men de forsvinder ikke nu i graviditeten og det kan ikke gøre så de ikke stopper væksten Olien gør huden mere elastisk det er det.

Anmeld

13. januar 2012

Stine C

Strækmærker kan ikke forebygges med creme, da det er laget under overhuden, der sprækker. Måske kan man sørge for at få godt med (sundt) fedt for at gøre huden mere elastisk, men det er bare en teori jeg har, jeg aner ikke om det passer

Jeg har lidt strækmærker på mine bryster fra da jeg fik dem, og de er meget, meget lyse, så man slet ikke ser dem. Men det er da træls, og jeg får garanteret strækmærker på maven, når nu har jeg anlæg til den slags (det har man, hvis man har haft strækmærker før)

Anmeld

16. januar 2012

jennie

Jeg fik ingen strækmærker under graviditeten men fik flere og store på brystene når jeg ammede. Det er nok fordi brystene bliver megastore når de er (spræng)fyldte med mælk, men der er ikke meget at gøre ved. Nu er de knap nok synlige men kommer nok med garanti igen når næste bebs kommer. Brystene bliver også slappe og kommer til at hænge mere efter man er holdt op med at amme. Men når man fået sit barn så betyder den slags ikke ret meget, så er man bare stolt over sig selv og at ens krop kan producere noget så fantastisk som et barn

Anmeld

20. januar 2012

Annette1985

jennie skriver:

Jeg fik ingen strækmærker under graviditeten men fik flere og store på brystene når jeg ammede. Det er nok fordi brystene bliver megastore når de er (spræng)fyldte med mælk, men der er ikke meget at gøre ved. Nu er de knap nok synlige men kommer nok med garanti igen når næste bebs kommer. Brystene bliver også slappe og kommer til at hænge mere efter man er holdt op med at amme. Men når man fået sit barn så betyder den slags ikke ret meget, så er man bare stolt over sig selv og at ens krop kan producere noget så fantastisk som et barn

Tak, det er jo godt at have i mente   tak for svarene.

Anmeld

20. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg har allerede fået mærker på maven, til trods for man endnu ikke rigtig kan se jeg er gravid MEN - vil anbefale Bio Oil!!! Fantastisk produkt!!

Anmeld

22. januar 2012

benzon

Annette1985 skriver:

JeJJeHej alle sammen.

Jeg har fået strækmærker på mine bryster

Er der nogen af jer andre som har fået det og er der nogen 2. eller fleregangsfødende der har erfaringer med det?

Jeg er lige begyndt at bruge lidt fugtighedscreme, men er da ærgelig over at hverken lægen eller nogen andre gjorde mig opmærksom på at det lige var noget noget jeg skulle tænke over..

KH Annette

Jeg har en del på mine hofte og mine lår det er slemt . Jeg er uge 14+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.