Ondt nederst i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

NNL

Masig skriver:

Det kan godt være du har ret... Jeg ser lige tiden an her weekenden over og prøver med nogle rygøvelser og ldit svømning og ser om det kan bløde det lidt op og lindre lidt... Så skal jeg til massør på tirsdag, det kan måske også hjælpe lidt... Men hvis ikke der sker nogen bedring så snakker jeg lige med lægen eller kiropraktoren i næste uge tror jeg... Det blev nemlig rigtig slemt efter jeg var til kiropraktor så måske han kan have lavet lidt rod i noget...

Ja det skal jeg så ikke kunne sige om en kiropraktor kan lave rod i...  Men håber for dig det snart går over så du kan undgå bekymringerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Masig

NNL skriver:

Ja det skal jeg så ikke kunne sige om en kiropraktor kan lave rod i...  Men håber for dig det snart går over så du kan undgå bekymringerne

Ja synes også godt det snart må gå væk... Man bliver let sådan ldit småirriteret når man går og har ondt hele tiden - udover at man selvfølgelig bekymrer sig...

Anmeld

13. januar 2012

l.kjoeller

Masig skriver:

Hmm øv da... Er det ikke lgie tidligt nok, når jeg kun er 10 uger henne???

Vil lige se tiden an en uges tid, skal til massør her på tirsdag, måske hun kan udfører mirakler, og så vil jeg tage ldit i svømmehallen og lave ngole rygøvelser jeg fik af lægen, men hvis det fortsætter vil jeg da lige snakke med kiropraktoren igen.. men det er godt nok ubehageligt altså, konstant ondt i maven og ryggen og så føles det næsten som en kniv der sidder og stikker i leddet der ved hoften/halebenet hver gang jeg tager et skridt (Altså når jeg har gået i et par minutter i træk)... Kan jo ikke gå tur med hunden mere, kan ikke engang gå en tur ned gennem byen jo...

Kan kun give dig ret i det er noget øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.