Jeres bedste sommerferie med børn i europa.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.669 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

katrineoerum

Vi vil gerne på ferie med børnene til sommer. Et sted som ikke er mere end 25-30 grader og med en masse børne aktiviteter. Jeg tænker lidt at mallorca uden for sommerferien ville være en god ide. Men jeg vil godt høre hvor i andre har været henne?

Vi har til sommer tre børn. En på 4 en på 2 og en på 2-3 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

babymus77

Jeg har været på Mallorca 3 gange!!! Det er det perfekte sted for børn!! Vi var der i juli, og varmen er tilpas!!! Klart et sted vi skal hen igen!!!

Anmeld

13. januar 2012

katrineoerum

babymus77 skriver:

Jeg har været på Mallorca 3 gange!!! Det er det perfekte sted for børn!! Vi var der i juli, og varmen er tilpas!!! Klart et sted vi skal hen igen!!!

Okay jeg trode at varmen på det tidspunkt var over 30. Det er mest fordi vi skal have vores lille nye med som ikke er så gammel på det tidspunkt. Hvilke hoteller brugte i ?

Anmeld

13. januar 2012

babymus77

;-) Hej... Vi boede påAlcudia garden... Skønt sted!! Selvom varmen er der, så er det anderledes end vores varme... Flyve tiden er også overkommelig med børn;-) stranden er tæt på, og man kan gå laaangt ud inden det bliver dybt;-)) skal føde her til sommer, så planlægger en tur dertil med alle vores børn både mine, kærestens og fælles næste sommer;-))

Anmeld

14. januar 2012

Svenne

Min første tanke, da jeg så overskiften var også Mallorca!! Dejligt sted!

Vi selv skal til Zakynthos. Det er første charter med vores søn, så jeg har desværre så stor erfaring med at rejse med børn.
Men vi havde min kusine med på Kreta, da hun var to år og det var også helt perfekt De græske øer er jo bare dejlige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.