andre som havde det skidt i 3 trimester??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.256 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Sujan

Ja havde i det?

For h...... Jeg har det skidt. Kvalme, træthed, hovedpine og svimmel.. er i dag 29+4.
Har været ved lægen i sidste uge og igen idag for at måle blodtryk o.s.v men alt ser fint ud.
Ih hvor er det irriterende når man bare gerne vil nyde det sidste af graviditeten. I dag har jeg kun lavet små ting, ellers bare sovet og gået en lille tur. Det er alt jeg går lavet mens kæresten knokler på arbejdet og bagefter herhjemme, da vi er ved at renovere hus. Ih hvor er det æv.

Andre der har haft det sådan? lægen sagde at nogle bare havde det skidt til sidst. Men synes da der er længe endnu, hvis man skal have det så skidt..
Evt. Nogle der ved hvad kan hjælpe?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Dianaaa

puha jeg havde evig kvalme fra jeg ca var en månede henne og så frem til jeg var 5 måneder henne og så igen den sidste månede. det minder mig  om min kæreste nok ikke låner sine kammeraters biler mere når man har sin højgravide kæreste med som brækker sig  i den der lomme ting noget der sidder på døren i bilen fordi jeg ikke kunne nå at komme ud  haha - jeg havde så meget kvalme jeg måtte have kvalmestillende tabeletter da jeg tabte mig begrund jeg kastede så meget op. det var dælme træls, men nød nu af lige vel min graviditet på trods af det

Anmeld

13. januar 2012

EnGodMor

I min første graviritet var jeg dårlig i 8.5 månede med opkast, vægttab osv..

Her i min nr 2 graviditet, kaster jeg os op, vægttab, dehydrering, kan ikke spise eller drikke noget, træt og afkræftet...

Kaster op ca 10 til 14 gange i døgnet, og er nu kun i uge 20, men jeg forventer en graviditet magen til den første...så har lige 20 ugers kamp endnu.

Bestemt ingen glæde ved og være gravid.

Er blevet tilbudt kvamlestillende stikpiller, men er stik modstander af det lort, det skal ikke ind i min krop, når min lille vidunder er derinde, nægter os at tage hovedepinepille hvis jeg har hovedepine. Mit barn skal intet ha af det fra min krop. Lægerne på sygehuset er dog helt enige med mig, at det os er bedst for barnet.

Anmeld

13. januar 2012

Chiip91

Jeg er begyndt og blive en del svimmel, og faktisk også en del træt- sover rigtig meget  Jeg er 27+3

Anmeld

13. januar 2012

Sujan

Tak for jeres svar.. er rart at høre jeg ikke er den eneste. Selvom jeg ikke burde brokke mig, for lyder til at nogle har haft det væsentlig værre end mig.
Jeg har haft det rigtig godt i graviditeten indtil nu. I starten havde jeg lidt kvalme og sådan. Men slet ingenting i forhold til nu.

Er også derfor jeg undre mig sådan. Nu når jeg ikke har haft noget i starten.

Anmeld

13. januar 2012

Moms

Sujan skriver:

Ja havde i det?

For h...... Jeg har det skidt. Kvalme, træthed, hovedpine og svimmel.. er i dag 29+4.
Har været ved lægen i sidste uge og igen idag for at måle blodtryk o.s.v men alt ser fint ud.
Ih hvor er det irriterende når man bare gerne vil nyde det sidste af graviditeten. I dag har jeg kun lavet små ting, ellers bare sovet og gået en lille tur. Det er alt jeg går lavet mens kæresten knokler på arbejdet og bagefter herhjemme, da vi er ved at renovere hus. Ih hvor er det æv.

Andre der har haft det sådan? lægen sagde at nogle bare havde det skidt til sidst. Men synes da der er længe endnu, hvis man skal have det så skidt..
Evt. Nogle der ved hvad kan hjælpe?????

havde du det også skidt i sidste uge, da du var ved lægen?

for hvis det er noget der er kommet siden, kunne det godt være du skulle tjekkes igen....måske

Jeg mener symptomer fra svangerskabsforgiftning kan komme lige pludseligt.

Moms

Anmeld

13. januar 2012

Sujan

Moms skriver:

havde du det også skidt i sidste uge, da du var ved lægen?

for hvis det er noget der er kommet siden, kunne det godt være du skulle tjekkes igen....måske

Jeg mener symptomer fra svangerskabsforgiftning kan komme lige pludseligt.

Moms

Ja der havde jeg det også skidt.. har været skidt i ca. 2 uger nu. Og derfor jeg har været ved lægen.. men de kan ikke se noget. Har lidt protein i urin, men skulle vist være okay.

Så er det måske mit blodsukker, men synes jeg prøver at spise mange små måltider i løbet af dagen.

Er værst om aftenen. Altså der hvor jeg har det værst. Men håber det snart vil gå over så jeg kan nyde det sidste af min graviditet.

Anmeld

13. januar 2012

Ems30

Jeg har også haft det lidt smådårligt i mange uger nu. Især kvalme har jeg jævnligt om aftenen Men nu er det forhåbentlig snart overstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.