Broberg skriver:
Mindes nemlig med første barn at tallet var betydelig højere, noget over 20.000 eller sådan noget. Skulle tre år gøre så stor en forskel..hmm..ja selvf er jeg blevet ældre, 28, men helt ærlig jeg er da ikke over 35, hvor man kan forvente dårlige tal.. måske jeg bare er nærtagen..
Vi har lige været til nf i dag, og jeg spurgte efter tallet, men sygeplejersken fik talt mig fra at få det at vide, netop for at undgå den situation du er i nu. Hun nævnte også, at man sammenligner sine graviditeter og sammenligner sig med andre gravide, og det eneste man får ud af det, er frustration.
Så længe sygeplejersken siger, at dit tal er fint, så er det fint. Hvis der var grund til bekymring, var du blevet tilbudt flere undersøgelser. Og så er den ikke længere.
Håber ikke det er for hårdt sagt, men det er sådan det er, og jeg synes det vil være synd, hvis du spilder mere energi på at bekymre dig om noget, som der ikke er grund til at bekymre sig om 
(Desuden, så er det nok bare dit tal fra sidste gang, der var mega lavt, og det, du har nu, er bare almindeligt lavt
Det er jo heller ikke kun alderen, det kommer an på, men også blodprøve og tykkelse af nakkefold)
Anmeld