Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Trolde_mor skriver: Uhh kan da godt være, skal lige tjekke hvad str. den jeg har er. Tjekker i morgen, hvis det er okay, da den ligger oppe på Kians værelse, og han ligger jo og sover nu og tusind tak fordi du giver mig tilbuddet
Uhh kan da godt være, skal lige tjekke hvad str. den jeg har er. Tjekker i morgen, hvis det er okay, da den ligger oppe på Kians værelse, og han ligger jo og sover nu
og tusind tak fordi du giver mig tilbuddet
Du kan bare lige sende mig en pb når du har kigget efter, så kan vi lige ordne med adr. osv - Kan muligvis godt nå at sende det i morgen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DKA skriver: Super Venter på pb så
Super Venter på pb så
Modtog forresten trøjen i fredags. Tusind tusind tak Den er så fin... Tak for god og hurtig handel
Camulla skriver: Modtog forresten trøjen i fredags. Tusind tusind tak Den er så fin... Tak for god og hurtig handel
Super at du er glad for den - og self tak, for handel
DKA skriver: Du kan bare lige sende mig en pb når du har kigget efter, så kan vi lige ordne med adr. osv - Kan muligvis godt nå at sende det i morgen.
Okay, kigger i morgen tidlig
Men går ud fra du lige skal have svar med legetæppet også?
Trolde_mor skriver: Okay, kigger i morgen tidlig Men går ud fra du lige skal have svar med legetæppet også?
DKA skriver: Jeps, skrives lige i morgen
Jeps, skrives lige i morgen
Det gør vi
DKA skriver: Så er de for små, det er str. 68
Så er de for små, det er str. 68
Trolde_mor skriver: Det gør vi
Legetæppet er dit, så bare send pb
DKA skriver: Legetæppet er dit, så bare send pb
Ihh fantastisk
Jeg har en dragt i str. 62-68, men virker lidt lille. Kan jeg kan ikke få dig til at tage mål af indvendig benlængde?
Trolde_mor skriver: Ihh fantastisk Jeg har en dragt i str. 62-68, men virker lidt lille. Kan jeg kan ikke få dig til at tage mål af indvendig benlængde?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128