Skal vi lave en tråd med Tips, tricks og gode opskrifter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Altså jeg lavede jo en masse i sommers og skal første i brug nu her men vil tror omkring et år og det samme for gulerod/kartoffel mos.

Det er jo lavet

Så skulle vi nok nå at få det brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

SaNiNa

Katte87 skriver:

Så skulle vi nok nå at få det brugt

Ja det er jeg da sikker på

Anmeld

17. januar 2012

***S***

Katte87 skriver:

Ja gør det hehe

Benjamin sover heller ikke særligt længe Og lige nu er vi midt i et tigerspring - hvilket ikke gør det med søvn nemmere heh. 

Men håber snart der er en ende på det!

Øv, hvor irriterende!!  Håber han snart er over det!

Her de sidste par dage har William sovet godt!!  

Jeg gør bare det at jeg gør det samme hverdag/hver gang han skal ud og sove, så han ved at han skal ud og sove!

Han får mad, tør ble og kommer i sin dragt også ud og sove! Går ikke tur med ham, hver gang. De gange jeg ikke går tur, vugger jeg ham lige lidt indtil han sover!

Anmeld

18. januar 2012

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Øv, hvor irriterende!!  Håber han snart er over det!

Her de sidste par dage har William sovet godt!!  

Jeg gør bare det at jeg gør det samme hverdag/hver gang han skal ud og sove, så han ved at han skal ud og sove!

Han får mad, tør ble og kommer i sin dragt også ud og sove! Går ikke tur med ham, hver gang. De gange jeg ikke går tur, vugger jeg ham lige lidt indtil han sover!

Hvor dejligt at høre! havde egentlig ikke tænkt over det med rutinerne til middag. Vi har en fast rutine hver aften, men ja, hvorfor ikke også om dagen  

Det må jeg hellere prøve Hvor længe sover han af gangen? Jeg kan sagtens få Benjamin til at sove, men han sover ikke så længe ad gangen

Anmeld

18. januar 2012

***S***

Katte87 skriver:

Hvor dejligt at høre! havde egentlig ikke tænkt over det med rutinerne til middag. Vi har en fast rutine hver aften, men ja, hvorfor ikke også om dagen  

Det må jeg hellere prøve Hvor længe sover han af gangen? Jeg kan sagtens få Benjamin til at sove, men han sover ikke så længe ad gangen

Han sover 2-3 timer om eftermiddagen, men kan godt allerede efter 1 time vågne og ligge og små græde, men så kører jeg bare lidt med vognen til han sover igen!  De første par dage, var jeg ude 4-5 gange og få ham til at sove videre!! Det er koldt og irriterende, men det hjælper!!

Anmeld

1. februar 2012

Ka+Ma=Be

Hej piger! 

Har i nogle tips til nedfrysning af mos og grød, som ikke er i isterningeposer/bakker?

Nu spiser Benjamin så meget, at det ikke længere giver mening at fryse det på den måde.

Hvis i har, må i endelig gerne skrive i vores tips og tricks tråd Og selvfølgelig også hvis i har nogle andre guldkorn at dele ud af.

Anmeld

2. februar 2012

SaNiNa

Katte87 skriver:

Hej piger! 

Har i nogle tips til nedfrysning af mos og grød, som ikke er i isterningeposer/bakker?

Nu spiser Benjamin så meget, at det ikke længere giver mening at fryse det på den måde.

Hvis i har, må i endelig gerne skrive i vores tips og tricks tråd Og selvfølgelig også hvis i har nogle andre guldkorn at dele ud af.

bøtter vi brugte bøtterne fra avent som egenlig er til modermælk men de kan også bruges til grød og mos.

Bare sørg for det er bøtter som må gå i fryseren ellers kan de udskille nogle gifter når det tøs op

Anmeld

3. februar 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

bøtter vi brugte bøtterne fra avent som egenlig er til modermælk men de kan også bruges til grød og mos.

Bare sørg for det er bøtter som må gå i fryseren ellers kan de udskille nogle gifter når det tøs op

Guuud, dem havde jeg helt glemt! Tak for tippet. Jeg havde faktisk tænkt mig at købe dem, da jeg var gravid, men så kom jeg helt fra det igen.

Anmeld

4. februar 2012

SaNiNa

Katte87 skriver:

Guuud, dem havde jeg helt glemt! Tak for tippet. Jeg havde faktisk tænkt mig at købe dem, da jeg var gravid, men så kom jeg helt fra det igen.

jeg har været rigtig glad for vores til Nicklas

Anmeld

24. maj 2012

Ka+Ma=Be

Hej piger.

Da tråden med tips og tricks ikke rigtigt bliver brugt, tænkte jeg, om ikke bare vi skal få fjernet den? (altså bare så den ikke længere er sticky note)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.