Nogen der bruger Berry,En ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.794 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

MelikkazMoar

Hej piger..

er der nogle af jer herinde der tager Berry,En ?

jeg er begyndt for knap en måned siden, og er helt vild med det. jeg tager CAL+ og allerede efter 14 dage var mit humør højt og min deperation ikke det første der poppede frem i hoved når jeg vågnede.. jeg begynder den 1/2 at tage den grønne YUMI også, for at se om den kan kicke mit vægttab, da jeg har stofskifte problemer/meget lavt stofskifte.

jeg vil gerne høre hvad i andre der har prøvet det synes om det, og ellers starte lidt omtale om det

http://milli.berryenstore.com/ 

Hilsen Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

An&Jo

MelikkazMoar skriver:

Hej piger..

er der nogle af jer herinde der tager Berry,En ?

jeg er begyndt for knap en måned siden, og er helt vild med det. jeg tager CAL+ og allerede efter 14 dage var mit humør højt og min deperation ikke det første der poppede frem i hoved når jeg vågnede.. jeg begynder den 1/2 at tage den grønne YUMI også, for at se om den kan kicke mit vægttab, da jeg har stofskifte problemer/meget lavt stofskifte.

jeg vil gerne høre hvad i andre der har prøvet det synes om det, og ellers starte lidt omtale om det

http://milli.berryenstore.com/ 

Hilsen Diana

niks har ikek prøvet det..

Hvad går det helt nøjagtigt ud på??

Anmeld

17. januar 2012

MelikkazMoar

An&Jo skriver:

niks har ikek prøvet det..

Hvad går det helt nøjagtigt ud på??

deter nogle natur vitraminer der har gavnlig effekt på forskellige ting.. ( en der kan hjælpe på gigt problemer, en der kan hjælpe på stof skifte problemer.. osv. )

jeg Tager den orange som skulle være god til folk med deperation, og jeg kan kun sige at det virker.. jeg har taget dem knap en måned og har det meget bedre.. og manden og jeg bider slet ikke at hinanden mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.