Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StephanieJ skriver: De er da blevet pæne
De er da blevet pæne
Tak for det, er også glad for dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FLOOOT wauuw
Anonym skriver: Det var godt hehe :b Jamen, det kan du sku også godt puha, jeg ved det ikke engang for jeg ku slet ikke passe nogle bh'er før, alle sad dårligt på mig, men nok ca en c skål til en F
Det var godt hehe :b
Jamen, det kan du sku også godt
puha, jeg ved det ikke engang for jeg ku slet ikke passe nogle bh'er før, alle sad dårligt på mig, men nok ca en c skål til en F
Haha, så skulle det være på afbetaling hvis man kunne det Jeg har nemlig kun en B skål , og uden push up bh bliver de alt andet end kvindelige . Så jeg ville nok op i en stor C skål .. skal jo også passe til min krop
isabellamor skriver: FLOOOT wauuw
Tak for det smukke
Strawberry skriver: Haha, så skulle det være på afbetaling hvis man kunne det Jeg har nemlig kun en B skål , og uden push up bh bliver de alt andet end kvindelige . Så jeg ville nok op i en stor C skål .. skal jo også passe til min krop
Når viljen er god...
Jeg så bestemt heller ikke specielt kvindelig ud (kan du jo se på det første billede)
Det er lige netop det, der er så vigtigt at tænke over! Min læge spurgte mig om jeg var sikker på at jeg ikke ville have mere fylde i, for det kunne jeg altså sagtens. Men jeg var bare sikker på at det var den perfekte strl. til min krop. Og det er det virkelig
Anonym skriver: Når viljen er god... Jeg så bestemt heller ikke specielt kvindelig ud (kan du jo se på det første billede) Det er lige netop det, der er så vigtigt at tænke over! Min læge spurgte mig om jeg var sikker på at jeg ikke ville have mere fylde i, for det kunne jeg altså sagtens. Men jeg var bare sikker på at det var den perfekte strl. til min krop. Og det er det virkelig
Hæhæ Mine ligner nok dine på billede 1, MED push up Ja nemlig. Jeg er MEGET slank i forvejen, så f.eks en E skål ville være alt for overdrevet til min krop , det må nemlig gerne se naturligt ud..
Strawberry skriver: Hæhæ Mine ligner nok dine på billede 1, MED push up Ja nemlig. Jeg er MEGET slank i forvejen, så f.eks en E skål ville være alt for overdrevet til min krop , det må nemlig gerne se naturligt ud..
mhh..
Ja precis, det sjoveste af det hele er hvor ufattelig ægte de føles? Man kan SLET ikke mærke at de er silikone, ret nice, for det havde jeg sku regnet med at man ville
Anonym skriver: mhh.. Ja precis, det sjoveste af det hele er hvor ufattelig ægte de føles? Man kan SLET ikke mærke at de er silikone, ret nice, for det havde jeg sku regnet med at man ville
Det er helt klart kun et plus at de føles ægte , så føler man sig også mere "smeltet sammen" med de nye bryster
Jeg er misundelig !
Maja_4000 skriver: Jeg er misundelig !
Misundelse er en grim ting! hehe
du kan bare købe et par selv (ej, ved det godt, nemmere sagt end gjort :p )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128