Mellem navn til David?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.102 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Nitz - <3 David

Vi har snakket lidt om at David skal have et mellemnavn,, Men kan simpelthen ikke finde noget der bare er perfekt til David.. Han skal muligvis hedder David Aastrup Jensen. Men jeg kunne godt tænke mig at han fik et navn mellem David og Aastrup..

Nogle gode ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

twinboys

Nitz - <3 David skriver:

Vi har snakket lidt om at David skal have et mellemnavn,, Men kan simpelthen ikke finde noget der bare er perfekt til David.. Han skal muligvis hedder David Aastrup Jensen. Men jeg kunne godt tænke mig at han fik et navn mellem David og Aastrup..

Nogle gode ideer?

David Aastrup Jensen smukt navn... ville ikke vælge flere navne...

Anmeld

12. januar 2012

l.kjoeller

Nitz - <3 David skriver:

Nogle gode ideer?

- david emil
- david magnus
- david lukas

Anmeld

12. januar 2012

Nitz - <3 David

twinboys skriver:

Mange tak.. Jeg er bare ik heelt overbevist selv.. Med Aastrup.. Det er mit eget efternavn.. som jeg aldrig har være heeelt forelsket i.. syns det er så "gammeldags".. Fordi dobbelt a´et jo udtales som Å..

Anmeld

12. januar 2012

twinboys

Nitz - <3 David skriver:

Mange tak.. Jeg er bare ik heelt overbevist selv.. Med Aastrup.. Det er mit eget efternavn.. som jeg aldrig har være heeelt forelsket i.. syns det er så "gammeldags".. Fordi dobbelt a´et jo udtales som Å..

nemlig derfor jeg ikke synes han skal have flere navne... så ser man mere hans fornavn og det smukke mellemnavn

Anmeld

14. januar 2012

Pigent

Nitz - <3 David skriver:

Nogle gode ideer?

Synes sagtens i kan give ham et navn mere. 
Jeg har også 4 navne og jeg har også et ønske om at mine børn skal have 4 navne

Hvad med de her

David Emil
David Frederik
David William
David Noah
David Laurids
David Sebastian
David Julius
David Oliver
David Kristian  

Anmeld

14. januar 2012

.....

twinboys skriver:

Anmeld

14. januar 2012

Lunae

Jeg synes at David Luca er skønt, men synes faktisk det er et fint navn uden

Anmeld

14. januar 2012

Møn-Mor

Hvis det var mig ville jeg "nøjes" med

Min baby kommer til at hedde Wegener Kongsnæs til mellem- og efternavn (kærestens mellemnavn og mit efternavn) og så synes jeg, at et ekstra mellemnavn vil blive for meget, så derfor skal vi kun have fundet et fornavn til baby.

Men hvis du gerne vil have et ekstra mellemnavn, så tænker jeg umiddelbart på Isak, idet både David og Isak er bibelske navne .

/Winnie

Anmeld

14. januar 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

David Luka - var min første indskydelse
David Liam
David Elias
David Philip
David Tobias

Synes det er pænt og flyder godt uden et mellemnavn, men det sagtens fungerer med et ekstra navn.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.