Drengenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi har en del problemer med, at blive enige om et drengenavn, hvis vi får en dreng. Hvis vi får en pige skal hun hedde Lina.

Har I nogen gode forslag. Det skal passe til Luka.

/ Katja 38+3, Luka 17 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2009

MoarViborg

Hvad med Laust? Synes jeg er et super flot drengenavn
Men Luka som jeres første hedder er virkelig også et fint navn - det havde vi også talt om inden vi fik at vide at det var en pige vi ventede!

Anmeld

9. marts 2009

Mca<3

Jeg er altså vild med Noah eller Victor ..

Kun pga kæresten at min søn ikke kommer til at hedde det

Anmeld

9. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Jeg er altså vild med Noah eller Victor ..

Kun pga kæresten at min søn ikke kommer til at hedde det

Uha den springer jeg os på, har os altid været vild med de navne især noah.

Knus Diana

Anmeld

9. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Noah kan det ikke være, da min mands nieces søn hedder det. Victor er jeg ikke så vild med. Laust er faktisk også en rigtig fint navn.

Kom endelig med flere forslag - jeg/vi er helt blanke eller det vil sige, vi kan ikke blive enige.

Hvad synes I om Malik? Det var der en der forslog mig igår. Det synes jeg er rigtig fint

Så er der ikke mange dage til termin - 10 dage. Jeg synes godt nok, at prinsen/prinsessen trykker godt på dernede. Spændende hvornår, at det bliver

Kh.
Katja 38+4

Anmeld

9. marts 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Noah kan det ikke være, da min mands nieces søn hedder det. Victor er jeg ikke så vild med. Laust er faktisk også en rigtig fint navn.

Kom endelig med flere forslag - jeg/vi er helt blanke eller det vil sige, vi kan ikke blive enige.

Hvad synes I om Malik? Det var der en der forslog mig igår. Det synes jeg er rigtig fint

Så er der ikke mange dage til termin - 10 dage. Jeg synes godt nok, at prinsen/prinsessen trykker godt på dernede. Spændende hvornår, at det bliver

Kh.
Katja 38+4

Det ikke lige mig...

Uha ja 10 dage det er lige om lidt så kan det ske når som helst uhh det bliver så spændende...

Knus

Anmeld

9. marts 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Kh.
Katja 38+4

Jo da Malik er vildt sødt ... Det har jeg haft på banen nogle gange efter jeg har set de unge mødre Kæresten stejler dog også over det .. Han syntes det lyder meget udenlandsk.

Anmeld

9. marts 2009

MoarLK

Laust lyder som et godt forslag - Malik er ikke lige min kop te.

Vi havde valgt navnet Aston, hvis vi fik en dreng. Men det blev til en dejlig Lotus - så Aston må vi se om vi får på et tidspunkt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.