Chokoladegris med bumser på trynen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Linekocemba

Jeg eeeeelsker min lille basse inde i maven. INGEN tvivl om det. Jeg glæder mig vildt til han kommer til verden. Men for pokker hvor jeg føler mig ucharmerende. Forstår ikke dem der mener en gravid kvinde er så smuk!! Jo jo dem der præsterer at sætte en lille fodbold på deres spinkle krop. Her er det nærmere en badering rundt om mave, lår og røv! Øv, hvor er min krop henne? og kommer den nogensinde igen??

Ved godt at nogle nok vil tænke pjat!! Det vigtigste er baby. Og det er det! Men føler mig som en tyk, teenage bumset chokoladegris!

Mon det er nogle af jer andre der kan følge mig? Bare en lille smule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

MortilCilas

Fuldstændigt! Jeg ligned en FLODKO da jeg var højgravid. Jeg tog så også 30kg på, væske i kroppen og et hoved der var konstant oppustet

Anmeld

12. januar 2012

Eliza

føler med dig og har det lige sådan.. især når jeg vender mig i sengen.. det er jo voldsomt med plads der skal bruges nu når hvalen ruller  os selvom jeg har det hele lige midt på maven.. føler mig ikke skide sexet for tiden..

Anmeld

12. januar 2012

samantha1986

Linekocemba skriver:

Jeg eeeeelsker min lille basse inde i maven. INGEN tvivl om det. Jeg glæder mig vildt til han kommer til verden. Men for pokker hvor jeg føler mig ucharmerende. Forstår ikke dem der mener en gravid kvinde er så smuk!! Jo jo dem der præsterer at sætte en lille fodbold på deres spinkle krop. Her er det nærmere en badering rundt om mave, lår og røv! Øv, hvor er min krop henne? og kommer den nogensinde igen??

Ved godt at nogle nok vil tænke pjat!! Det vigtigste er baby. Og det er det! Men føler mig som en tyk, teenage bumset chokoladegris!

Mon det er nogle af jer andre der kan følge mig? Bare en lille smule

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg er lidt overvægtig så jeg synes jeg har en kæmpe mave, samt sidedeller. Og jeg ville ønske jeg var slank med en flot mave. Selvfølgelig glæder man sig til den lille kommer, men øv hvor man synes det er træls at rende rundt og ligne noget der er løgn. det kan godt tage glæden lidt fra en.

Anmeld

12. januar 2012

JH12

PUHA, jeg kan godt forstå hvad du mener..

Jeg har taget 9+ kg. på, og tror kun det sidder på maven og brysterne (det er også hvad folk omkring mig siger) men hvis kæresten tager nogle billeder, kan jeg finde en masse fejl, og ved ikke om det er fordi jeg er blevet større andre steder, men synes det er svært at se selv..

Men bare det der står 9+ kg på vægten, gør at jeg føler jeg skal passe på med hvad jeg spiser, og jeg skal bevæge mig en masse..
Dog spiser jeg stadigvæk hvad jeg har lyst til.. Men jeg spiser mindre potioner.. også prøver jeg at bevæge mig meget mere.. 

Men i starten af min graviditet fik jeg MANGE og OFTE bumser  der kommer stadigvæk nogle engang i mellem, og desværre sætter de sig midt i det hele..

Jeg er meget spændt på hvad vægten siger, kort inden baby kommer til verden..  

Anmeld

12. januar 2012

fru G

Er 12+0 idag og +3 kg. Frygter jeg ender som en mammut og synes jeg allerede er tyk på ikke gravid måde men min mand er glad for mavsen hmm!!!

Anmeld

12. januar 2012

grøn · ært

Neeeeeeej, du er ikke alene!  Jeg EEEEEEELSKER også vores lille sprælleskid i maven! Men jeg er super nervøs for, hvordan min krop kommer til at se ud, når jeg er færdig med at være gravid..... Jeg er i 23. uge nu og har taget 6-7 kilo på og jeg synes det er MEGA MEGET. Jeg er normalt godt trænet og har flad mave med tydelige mavemuskler....nu er min mave stor, rund og ingen mavemuskler er til at se  Når jeg står på vægten og den siger 63 kilo føler jeg mig sååå feeed!!

Jeg ved jo godt det er for babys skyld og jeg er gravid med stor glæde!!! Men, jeg er så nervøs for, hvordan jeg kommer til at se ud bagefter.....vil jeg overhovedet ligne mig selv, bare en smule??!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.