forstår det ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

mettels

Er i dag gået 12 dage over tiden.... har alle mulige graviditets symptomer, mega hovede pine, tisser hele tiden, morgen kvalme, samt kvalme igen ved aftens mad tid, det presser nederst i underlivet...

har taget et hav af negative test... ringede til lægen fik taget en blod prøve, og den var negativ!!!

HMM forstår det ikke, hvordan kan jeg går såååå langt over tiden og hvordan kan kroppen lave alle de symptomer samtidig... jeg har ikke været top fukuseret i at blive gravid (fundet ud af hvornår jeg har ÆL osv)

håber virkelig at min menstruation, kommer i morgen, så jeg kan mærke efter, men der er ikke tegn på at det er på vej... og selv efter jeg har fået besked i dag, har symptomer, kørt for fuld skrue... åååhhhh jeg forstår det ikke!!! Men det hjalp en smule at få luft

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

pemiro

mettels skriver:

Er i dag gået 12 dage over tiden.... har alle mulige graviditets symptomer, mega hovede pine, tisser hele tiden, morgen kvalme, samt kvalme igen ved aftens mad tid, det presser nederst i underlivet...

har taget et hav af negative test... ringede til lægen fik taget en blod prøve, og den var negativ!!!

HMM forstår det ikke, hvordan kan jeg går såååå langt over tiden og hvordan kan kroppen lave alle de symptomer samtidig... jeg har ikke været top fukuseret i at blive gravid (fundet ud af hvornår jeg har ÆL osv)

håber virkelig at min menstruation, kommer i morgen, så jeg kan mærke efter, men der er ikke tegn på at det er på vej... og selv efter jeg har fået besked i dag, har symptomer, kørt for fuld skrue... åååhhhh jeg forstår det ikke!!! Men det hjalp en smule at få luft

Mette

Kroppen er fantastisk til at fremstille symptomer og skubbe menses.

På et tidspunkt gik jeg over tid og testede hele tiden negativ. Tog til lægen som også testede mig negativ, men dog alligevel mente jeg kunne være gravid. Alene det fik skubbet min mens er halvt år og je fik ALLE symptomer. Det var først da jeg blev sendt til scanning på sygehuset at jeg kort tid efter fik min mens grundet "min krop" selv kunne se der intet var..

Det er helt vildt hvad psyken kan, også selvom man måske ikke ønsker en graviditet..

Håber det snart går i orden for dig, enten med mens eller med en positiv test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.