Er bekymret og forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

LouiseRH

Hej piger

I går var jeg til 2. lægebesøg. Alt gik sådan set rigtig fint. Lillepigen havde det rigtig godt og det har jeg også på trods af bækkensmerter Har endda  tabt 3 kg.

-Men min urin fandt min læge protein og ville så sende den til undersøgelse for blærebetændelse.

Jeg tænker at det var da fint, for blærebetændelse kunne også forklare, hvorfor jeg havde så ondt ved mit bækken. Ringede så derind i dag, for at få svar på undersøgelsen og det viste sig så at jeg ikke havde blærebetændelse alligevel.

Men hvad kan det så være??? :s

Ved at protein i urinen kan være tegn på SSF, men mit blodtryk lå i normalen :s

Er bekymret for om jeg eller lillepigen kan fejle noget alvorligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

TaAsJu

Jeg har i begge mine graviditeter døjet meget med det og Anna-Sophie fejler ikke noget.. Og det gør bebs i maven heller ikke.. Det kan være du dagen for inden ikke har drukket nok vand/væske.. Det har rigtig meget og sige
Så hvis lægen ikke er mere bekymret så skal du heller ikke.. Men snak med h*n om det...

Anmeld

12. januar 2012

Nille-pigen

tror ikke du skal være bekymret... jeg har gennem hele min graviditet haft lidt protein i samtlige urin prøver de har taget og når de så har sendt den til dyrkning så var der ikke noget... og min læge har sagt at det kan være sådan nogle gange og at jeg ikke skulle være bekymret... 

så nyd du bare den bette i maven

Anmeld

12. januar 2012

LouiseRH

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg har i begge mine graviditeter døjet meget med det og Anna-Sophie fejler ikke noget.. Og det gør bebs i maven heller ikke.. Det kan være du dagen for inden ikke har drukket nok vand/væske.. Det har rigtig meget og sige
Så hvis lægen ikke er mere bekymret så skal du heller ikke.. Men snak med h*n om det...

Ja okay, det kan selvfølgelig være, selvom jeg selv synes jeg drikker meget i løbet af en dag

Min læge virkede slet ikke bekymret, men hun var jo også ret sikker på at det var blærebetændelse.

Anmeld

12. januar 2012

Pige2009

Jeg ville ringe op til læge og forhøre mig og stille de spørgsmål, du brænder inde med. Det er da ikke rart at gå og være bekymret

Anmeld

12. januar 2012

LouiseRH

Baagøe skriver:

Jeg ville ringe op til læge og forhøre mig og stille de spørgsmål, du brænder inde med. Det er da ikke rart at gå og være bekymret

Nej det er nemlig ikke rart, tror jeg ringer i morgen og snakker med hende.

Anmeld

15. januar 2012

Pige2009

bulderfiz skriver:

Nej det er nemlig ikke rart, tror jeg ringer i morgen og snakker med hende.

Er der noget nyt?

Anmeld

15. januar 2012

LouiseRH

Baagøe skriver:

Er der noget nyt?

Jamen hun mente ikke jeg skulle være bekymret, for det kunne sagtens være fordi jeg ikke havde drukket nok

Men hvis urinprøven viste noget hos jm d. 25. så skulle jeg ringe igen

Anmeld

15. januar 2012

Sujan

Jeg har også lidt protein i urinen men betyder ikke noget siger min læge

Anmeld

15. januar 2012

Ems30

Jeg har også (flere gange) fået konstateret en lille smule protein i blodet, men der har ikke været noget at komme efter, ifølge min læge. Selv når de havde sendt det til dyrkning. Så tror det er meget normalt. 

Men det lyder ikke sjovt med dine smerter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.