Depression igen igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

hmg86

Hej allesammen..

Nu søger jeg hjælp hos jer.. jeg har tidligere fået konstateret en depression. Fik medicin og var til samtale ved psykolog flere gange.. Noget kom der ud af det, og jeg er ikke længere trist men men men..

Her på det sidste har jeg følt mig meget træt, jeg skal tvinge mig selv afsted på arbejde, og det har jeg det virkelig skidt med.. Jeg hader at brokke mig, så jeg har ikke rigtig fortalt det til nogen..

Jeg er bare så bange for, at det er depressionen, der melder sig igen.. Er nyuddannet, så det her job er rigtig vigtigt for mig, også derfor jeg har det så dårligt over, den måde jeg har det på, når jeg skal afsted.. 

Hvad tror I? Er jeg stadig ikke ovre den? Hvad gør jeg, hvis det er, med job og sådan? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

B&J

du siger du er træt og ikke gider noget det kan jo også bare være du mangler jern i kroppen for så kan man også blive helt træls... og hvis det evt er din depression der er ved at komme igen så se at få ringe til din psykolog og få en samtale så du kan finde ud af det så det ikke går ud over dit job osv...

Anmeld

12. januar 2012

hmg86

B&J skriver:

du siger du er træt og ikke gider noget det kan jo også bare være du mangler jern i kroppen for så kan man også blive helt træls... og hvis det evt er din depression der er ved at komme igen så se at få ringe til din psykolog og få en samtale så du kan finde ud af det så det ikke går ud over dit job osv...

Det burde ikke være jern.. det troede jeg nemlig sidst og blev undersøgt.. men kan jo selvfølgelig godt være det er det der er tale om denne gang..

Anmeld

12. januar 2012

HeidiW86

Fynni skriver:

Hej allesammen..

Nu søger jeg hjælp hos jer.. jeg har tidligere fået konstateret en depression. Fik medicin og var til samtale ved psykolog flere gange.. Noget kom der ud af det, og jeg er ikke længere trist men men men..

Her på det sidste har jeg følt mig meget træt, jeg skal tvinge mig selv afsted på arbejde, og det har jeg det virkelig skidt med.. Jeg hader at brokke mig, så jeg har ikke rigtig fortalt det til nogen..

Jeg er bare så bange for, at det er depressionen, der melder sig igen.. Er nyuddannet, så det her job er rigtig vigtigt for mig, også derfor jeg har det så dårligt over, den måde jeg har det på, når jeg skal afsted.. 

Hvad tror I? Er jeg stadig ikke ovre den? Hvad gør jeg, hvis det er, med job og sådan? 

Hvis det var sådan du følte sidste gang du fik en depression så syntes jeg du skal skynde dig at ringe til din psykolog og få en tid! Det behøver slet ikke gå lige så galt som sidste gang, det kan sagtens stoppes i opløbet! Har selv prøvet det! 

Og så er den allerbedste medicin motion!

For dig! 

Anmeld

12. januar 2012

Leneur

Fynni skriver:

Hej allesammen..

Når man først en gang har haft en depression er det "nemmere" at få en igen desværre men det kan nu lige så vel være D-vitamin-mangel du har, da det godt kan give nogle af de samme symptomer som en depression men under alle omstændigheder synes jeg du skal et smut forbi din læge, for jo hurtigere du kommer i behandling, des lettere bliver det. Jeg får selv både D-vitaminer og antidepressiver og det går da i den rigtige retning, selvom jeg stadig er SÅ træt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.