hjælp til kage ! kom hid kagekvinder :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Dianaaa

ja jeg vil snart ha' lavet mig en kage igen , men da jeg ikke er så erfaren endnu og ikke har prøvet at lave så mange kager har jeg lige brug for noget hjælp

jeg vil gerne ha' lavet noget mønster i fondanten , hvordan gør man det ? er det med sådan nogen tryk'dimser  eller hvordan haha

og hvad er foreskellen på almindelig smørcreme og det med palmin ? er det med palmin nemmere at arbejde med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

celkt

Dianaaa skriver:

ja jeg vil snart ha' lavet mig en kage igen , men da jeg ikke er så erfaren endnu og ikke har prøvet at lave så mange kager har jeg lige brug for noget hjælp

jeg vil gerne ha' lavet noget mønster i fondanten , hvordan gør man det ? er det med sådan nogen tryk'dimser  eller hvordan haha

og hvad er foreskellen på almindelig smørcreme og det med palmin ? er det med palmin nemmere at arbejde med?

har aldrig overvejet at bruge noget med palmin til at smøre op med.

men det, du efterlyser med mønster på, hedder en prægerulle, en slags kagerulle-pind, du kan købe i kagetilbehørsbutikker...

Anmeld

12. januar 2012

Dianaaa

celkt skriver:

har aldrig overvejet at bruge noget med palmin til at smøre op med.

men det, du efterlyser med mønster på, hedder en prægerulle, en slags kagerulle-pind, du kan købe i kagetilbehørsbutikker...

ok så nemmelig bare en opskrift på det med palmin, så skulle da bare lige hører

har du evt en opskrift på en god smørcreme ? sidst brugte jeg bare smør og flormelis men syntes at det var sådan lidt fast i det , så det var noget værre bøvl.

Anmeld

12. januar 2012

Dot D

Dianaaa skriver:

ok så nemmelig bare en opskrift på det med palmin, så skulle da bare lige hører

har du evt en opskrift på en god smørcreme ? sidst brugte jeg bare smør og flormelis men syntes at det var sådan lidt fast i det , så det var noget værre bøvl.

PSC = palminsmørcreme er bare det bedste at arbejde med, lyder lidt ulækkert, men du kan overhovedet ikke smage palminen.

Det er klart den nemmeste at smøre kager op med

Prøv også at bytte mælken i opskriften ud med feks Asti, Temp cider eller noget helt andet, det er bare såååååå godt, mums... Jeg bruger ca 1 dl. når det ikke er mælk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.