Jeg er ung og er gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. marts 2009

MorTilSnartFire <3

Hej..
Jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig med at finde ud af hvad jeg gør....

Jeg er 17 år og er blevet gravid med min nuværende kæreste, men vi har kun været sammen i lige knap 2 måneder!! Jeg har vidst det i ca. 1 uge og ved simpelthen ikke hvordan jeg skal få det sagt det til min kæreste. han er 20 år, men tror ikke han er klar til at være far, ligesom jeg er klar på at blive mor.. Hvad gør jeg? Hvordan får jeg det sagt? Og hvad gør man hvis han ikke vil have det???
Jeg har taget mine p-piller og har ikke misset en eneste.. men blev stadig gravid.. jeg er hans første kæreste, så det gør det nok ikke lettere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2009

Janep

jep

Jeg synes os du ska sætte dig ned stille og roligt og snakke med ham om det
Jo før du for det sagt gtil ham jo bedre
han skal sikkert ha lidt betænkningstid Og når han så har fundet ud af hvad kan du jo finde ud af hva du syndes der skal ske

Anmeld

9. marts 2009

Saguh

Hejsa

Jeg har en helt klar holdning til sådan noget.

Du skal sætte dig ned og snakke med ham. Stille og roligt
Derefter skal han nok have lidt betænkningstid til at finde ud af om han er klar til det. Hvis IKKE han er det, og han beder dig om abort, så er det du skal gøre op med dig selv om du vil det. For det er helt og holdent DIT valg, det er dig der har barnet i din mave. Men hvis du vælger at få det, så skal du jo bare være klar på at I nok ikke er kærester mere

Men held og lykke med det.
- Sarah

Anmeld

9. marts 2009

Cris

Du skal finde tid og et rolligt sted og snakke med ham. Han var jo med at lave kagen! Det skal ikke være kun dig, der bærer rundt på det. Få den ud så hurtigt som muligt (kæresten og familien) og så kan du starte derfra at se, om I er klart eller ej, om du vil blive mor, eller om du vil stoppe med det. Det er din valg, men ham og din familie skal være der som støtte. Jeg håber, at I snart kan finde det bedste løsning for jer!!!!

Anmeld

9. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sabrina17 skriver:

Hej..
Jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig med at finde ud af hvad jeg gør....

Jeg er 17 år og er blevet gravid med min nuværende kæreste, men vi har kun været sammen i lige knap 2 måneder!! Jeg har vidst det i ca. 1 uge og ved simpelthen ikke hvordan jeg skal få det sagt det til min kæreste. han er 20 år, men tror ikke han er klar til at være far, ligesom jeg er klar på at blive mor.. Hvad gør jeg? Hvordan får jeg det sagt? Og hvad gør man hvis han ikke vil have det???
Jeg har taget mine p-piller og har ikke misset en eneste.. men blev stadig gravid.. jeg er hans første kæreste, så det gør det nok ikke lettere...

Du skal kun få abort,hvis det virkelig er det du føler for. men du bliver nødt til at få det sagt til ham, hellere før en siden, så I har tid til at finde ud af, hvad I skal gøre...

Jeg vil så sige, at jeg er barn af en mor i samme situation som dig Bortset fra at det var omvendt. Min far ville gerne have mig og min mor ville ikke, til hun sad på abortklinikken og ombestemte sig.
Det har været FANTASTISK dejligt at have unge forældre og de elskede mig 110%, da de så havde besluttet at få mig. (min mor var dog et år ældre end dig, men stadig sammenligenlig situation).

De havde også kendt hinanden RIGTIG kort tid... Dvs.: Jeg blev lavet på deres første tur i høet!!!...

Tænk dig rigtig godt om!!! Men få SNAKKET med kæresten!!! Det er 1. prioritet.

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.