Sabrina17 skriver:
Hej..
Jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig med at finde ud af hvad jeg gør....
Jeg er 17 år og er blevet gravid med min nuværende kæreste, men vi har kun været sammen i lige knap 2 måneder!! Jeg har vidst det i ca. 1 uge og ved simpelthen ikke hvordan jeg skal få det sagt det til min kæreste. han er 20 år, men tror ikke han er klar til at være far, ligesom jeg er klar på at blive mor.. Hvad gør jeg? Hvordan får jeg det sagt? Og hvad gør man hvis han ikke vil have det???
Jeg har taget mine p-piller og har ikke misset en eneste.. men blev stadig gravid.. jeg er hans første kæreste, så det gør det nok ikke lettere...
Du skal kun få abort,hvis det virkelig er det du føler for. men du bliver nødt til at få det sagt til ham, hellere før en siden, så I har tid til at finde ud af, hvad I skal gøre...
Jeg vil så sige, at jeg er barn af en mor i samme situation som dig

Bortset fra at det var omvendt. Min far ville gerne have mig og min mor ville ikke, til hun sad på abortklinikken og ombestemte sig.
Det har været FANTASTISK dejligt at have unge forældre og de elskede mig 110%, da de så havde besluttet at få mig. (min mor var dog et år ældre end dig, men stadig sammenligenlig situation).
De havde også kendt hinanden RIGTIG kort tid... Dvs.: Jeg blev lavet på deres første tur i høet!!!...
Tænk dig rigtig godt om!!! Men få SNAKKET med kæresten!!! Det er 1. prioritet.
Held og lykke!
Anmeld