Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Christina.78 skriver: Tabergruppen.. Hvad er dit navn så kan jeg invitere dig, for der dukker mange tabergrupper op..
Tabergruppen..
Hvad er dit navn så kan jeg invitere dig, for der dukker mange tabergrupper op..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Jeg vil frygtelig gerne tabe mig, er bare ikke rigtig kommet igang... Jeg har et spørgsmål... Udover gåturene med barnevogn + sund kost - Hvilke sports spil vil så være perfekte til Wii'en? Zumba? Andre? Kom endelig med foreslag og fortæl gerne om du har tabt dig ved at bruge Wii'en.... ? Min bmi siger overvægtig... Så der skal lige smides lidt...
Jeg vil frygtelig gerne tabe mig, er bare ikke rigtig kommet igang... Jeg har et spørgsmål... Udover gåturene med barnevogn + sund kost - Hvilke sports spil vil så være perfekte til Wii'en?
Zumba?
Andre?
Kom endelig med foreslag og fortæl gerne om du har tabt dig ved at bruge Wii'en.... ?
Min bmi siger overvægtig... Så der skal lige smides lidt...
wii fit plus
Tauf skriver: Tanja Risgaard Holst
Tanja Risgaard Holst
profilbillede af en bebs?
Christina.78 skriver: får 2 frem på face med det navn
får 2 frem på face med det navn
Christina.78 skriver: profilbillede af en bebs?
Lunae skriver: Vildt. Jeg troede jeg var den eneste nå men jeg er den hvor der er et billede af mig og min kæreste.
Vildt. Jeg troede jeg var den eneste nå men jeg er den hvor der er et billede af mig og min kæreste.
tilføjet
Mira0911 skriver: Er på face, men aldrig hørt om den klub I er i...
Er på face, men aldrig hørt om den klub I er i...
smid dit navn her eller i en pb så tilføjer jeg dig..
zumba wii er super godt
Tauf skriver: Jep med grød i hele hovedet<3
Jep med grød i hele hovedet<3
u er accepteret som ven men når jeg skriver dit navn inde på gruppen vil den ikke tilføje ser om der er en der vil hjælpe mig
Christina.78 skriver: u er accepteret som ven men når jeg skriver dit navn inde på gruppen vil den ikke tilføje ser om der er en der vil hjælpe mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128