Hvad hedder de vitaminer i tager?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er lidt på bar bund ang. hvilke kosttilskud jeg skal tage, altså navnet. Håber i kan hjælpe!

Jeg tager i forvejen D-vitamin og  folsyre. Jeg ved at jeg også har brug for kalktabletter og fiskeolie.

Jeg har undersøgt det på nettet, og kan se at apoteket har det der hedder multi-tabs gravikalk og multi-tabs graviomega. Jeg overvejer disse, da de er til gravide. (så jeg ikke får noget der ikke er så sundt for gravide)

Men hva siger i, har i andre forslag til et andet navn? Eller er disse to gode? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

MissTas

Anonym skriver:

Jeg er lidt på bar bund ang. hvilke kosttilskud jeg skal tage, altså navnet. Håber i kan hjælpe!

Jeg tager i forvejen D-vitamin og  folsyre. Jeg ved at jeg også har brug for kalktabletter og fiskeolie.

Jeg har undersøgt det på nettet, og kan se at apoteket har det der hedder multi-tabs gravikalk og multi-tabs graviomega. Jeg overvejer disse, da de er til gravide. (så jeg ikke får noget der ikke er så sundt for gravide)

jeg spiser dem fra mærket Gravitamin fra apoteket som er beregnet til en gravids behov..

og der får jeg både gravitamin og gravijern

Anmeld

12. januar 2012

Dianaaa

Anonym skriver:

gravi-jern-/tror jeg nok det hedder) og gravitamin kan købes i matas ellers snak med dem på apoteket eller hvor du nu vil købe dem

Anmeld

12. januar 2012

Dianaaa

MissTas skriver:

jeg spiser dem fra mærket Gravitamin fra apoteket som er beregnet til en gravids behov..

og der får jeg både gravitamin og gravijern

det samme gjorde jeg

jeg mener bare jeg købte mit i matas

Anmeld

12. januar 2012

MissTas

Dianaaa skriver:

det samme gjorde jeg

jeg mener bare jeg købte mit i matas

jeg har købt mine på apoteket.. og det var dem som både min læge og dem fra apoteket anbefalede, for så er man sikker på at man får hvad man har behov for i sin graviditet

Anmeld

12. januar 2012

Dianaaa

MissTas skriver:

jeg har købt mine på apoteket.. og det var dem som både min læge og dem fra apoteket anbefalede, for så er man sikker på at man får hvad man har behov for i sin graviditet

præcis ! , man kan også købe andre slags vitaminer til gravide i de forskellige supermarkeder, men jeg er så sippet med sådan noget og ville bare have noget ''ordenligt'' for turde ikke ''stole på det fra supermarkeder så klart gravitamin !

Anmeld

12. januar 2012

MissTas

Dianaaa skriver:

præcis ! , man kan også købe andre slags vitaminer til gravide i de forskellige supermarkeder, men jeg er så sippet med sådan noget og ville bare have noget ''ordenligt'' for turde ikke ''stole på det fra supermarkeder så klart gravitamin !

samme her .. ingen grund til at tage nødløsninger når det gælder ens krop og lille guldklump inde i maven :')

Anmeld

12. januar 2012

Guldimaven

Jeg spiser også Gravitamin, de skulle dække alle behov..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Altid diverse gravi produkter da de er udviklet til gravide.. Lige nu spiser jeg kun gravitamin, og ikke jern, og slipper højst sandsynligt helt for jern da min blodprocent ligger meget over normalen, så slipper jeg os for forstoppelse.. får jævnligt målt min blodprocent så kan se hvis jeg pludselig skal starte på dem..

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar!

Så vidt jeg kan se er gravitamin det samme mærke som multi-tabs (dem jeg snakkede om), men de indeholder ikke calsium og fiskeolie, så det skal man vel have ved siden af!?  

Jeg har også overvejet gravitamin, men da jeg i forvejen tager d-viatmig og folsyre, synes jeg ikke der er grund til det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.