glasmad og pøller ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. marts 2008

Sille

Hej.. ja ik for sarte sjæle.. men.. Freja hun har i nogle dage skidt nærmest rødt.... Kom til at tænke på at hun har fået glasmad.. det har jo ret heftige farver der nærmest ikke er til at få af huden når hun får lidt om munden når hun spiser.. kan det være det der farver, eller er vi akut på vej til lægen??? :'( Andre der har oplevet røde pøller i forbindelse med glas-mad????(?) -sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Sille skriver:[/småt][/f] Hej.. ja ik for sarte sjæle.. men.. Freja hun har i nogle dage skidt nærmest rødt.... Kom til at tænke på at hun har fået glasmad.. det har jo ret heftige farver der nærmest ikke er til at få af huden når hun får lidt om munden når hun spiser.. kan det være det der farver, eller er vi akut på vej til lægen??? :'( Andre der har oplevet røde pøller i forbindelse med glas-mad????(?) -sille[/citat] er der gulerødder i? eller tomatsovs...det farver alt for vildt... så jeg tror ikke du skal smutte nogen steder hen, med mindre det direkte er blod.

Anmeld

5. marts 2008

Sille

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Sille skriver:[/småt][/f] Hej.. ja ik for sarte sjæle.. men.. Freja hun har i nogle dage skidt nærmest rødt.... Kom til at tænke på at hun har fået glasmad.. det har jo ret heftige farver der nærmest ikke er til at få af huden når hun får lidt om munden når hun spiser.. kan det være det der farver, eller er vi akut på vej til lægen??? :'( Andre der har oplevet røde pøller i forbindelse med glas-mad????(?) -sille[/citat] er der gulerødder i? eller tomatsovs...det farver alt for vildt... så jeg tror ikke du skal smutte nogen steder hen, med mindre det direkte er blod.[/citat] Ja det er kødsovs og noget med gulerod... så burde det være ok????

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

ja for pokker....afføringen kan blive totalt orange...lol.....har du aldrig set det før?

så nej jeg tror du kan slappe helt af...noget tyder på hun fint kommer af med det du propper i hende...ha ha.

dog vil jeg skynde mig at sige...det der farve...orange lort...for at sige det rent ud...det er et helvede at få af tøjet igen...
jeg kan huske da min nevø var lille (for snart 25 år siden) der brugte man sådan nogle lange bleer og blesnipper (sådan nogle plastikdimser til at ligge uden på bleerne) og de blesnipper var bare altid totalt orange....lol....lidt lige som hvis man har en plastikskål der har været tomatsovs i...øv den kan også bare blive grim...

nå en masse pladder om ingen ting...men ja det er helt normalt

Anmeld

5. marts 2008

Lise

Her bliver der skidt røde pøller hver anden-tredje dag (kun Simon), men han får jo også så mange gulerødder at han har orange kinder... :$

Anmeld

5. marts 2008

Rasmine

Lise skriver:

Her bliver der skidt røde pøller hver anden-tredje dag (kun Simon), men han får jo også så mange gulerødder at han har orange kinder... :$

Lise?
Hvad er det lige det er med de kinder?
Har set du har nævnt dem før?
:)

Anmeld

5. marts 2008

ka li ja

haha ja fint hvis i alle sked rødt harh harh harh
ja han er jo en orange lille mand :)

ja lort kan være mange farver og konsistencer

efter øllebrød... er det ikke til at tører af røven fordi der er så mange små gryn over alt!!!!!

Anmeld

5. marts 2008

Lise

Mebach skriver:

Lise skriver:

Lise?
Hvad er det lige det er med de kinder?
Har set du har nævnt dem før?
:)

Jamen, de er bare orangefarvede... drengen æææælsker gulerødder og æder sin grønsager om aftenen hvis bare der er gulerødder i. Og de er jo sunde, så han får dem. Og nu er han helt orange, hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.