Anbefal mig en ny mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Den lykkelige

Min mor har lige fået en iphone og den er jo super smart.. men altså tror den ville holde et par minutter herhjemme med den glas skærm..
Og synes også den er meget dyr..
Men altså hvad kan i foreslå??
Jeg har først lie lært i weekenden hvad apps, android og smartphone er    Meget pinligt..
Men jeg kiggede så på en Sony Ericsson xperia ray... men hvad siger i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

patella

Den har jeg og den er mega god!!! Det er min første smart-phone, men har prøvet mandens htc mange gange, og xperia´en er langt nemmere at håndtere, skrive på osv, og så har glasset også fået meget ros for sin holdbarhed :-)

Anmeld

12. januar 2012

Zafir

Jeg syntes helt sikkert at du skal vælge en android telefon

Der er jo mange at vælge imellem. Jeg har set HTC desireHD som privat og Sensation som arbejds. De er skønne begge to.

Anmeld

12. januar 2012

Den lykkelige

Zafir skriver:

Jeg syntes helt sikkert at du skal vælge en android telefon

Der er jo mange at vælge imellem. Jeg har set HTC desireHD som privat og Sensation som arbejds. De er skønne begge to.

Men er xperia ray ikke også det??
Uha jeg synes der er så mange at vælge imellem.. jeg aner jo ikke hvilken en der er god...

Anmeld

12. januar 2012

ønskebørn74

12. januar 2012

Den lykkelige

patella skriver:

Den har jeg og den er mega god!!! Det er min første smart-phone, men har prøvet mandens htc mange gange, og xperia´en er langt nemmere at håndtere, skrive på osv, og så har glasset også fået meget ros for sin holdbarhed :-)

Er det rigtig? Ej hvor godt..
Hvordan er den at skrive sms'er på?? Er den svær?? mener om tastatur er lille osv?? kan man gå direkte på nettet, på ens mail f.eks.?

Anmeld

12. januar 2012

Pigent

Den lykkelige skriver:

Min mor har lige fået en iphone og den er jo super smart.. men altså tror den ville holde et par minutter herhjemme med den glas skærm..
Jeg har først lie lært i weekenden hvad apps, android og smartphone er    Meget pinligt..

Jeg har lige bestilt en Htc desire s 

Lige nu har jeg en Sony Ericsson X8 og det var en rigtig god telefon i starten, men den er blevet underlig her på det sidste 

Anmeld

12. januar 2012

Zafir

Den lykkelige skriver:

Men er xperia ray ikke også det??
Uha jeg synes der er så mange at vælge imellem.. jeg aner jo ikke hvilken en der er god...

Jo Det er det.

Alle smartphones udenom iPhone og Nokia er Android.

Jeg kender ikke SE telefonerne så meget, men det jeg har pillet ved dem, er de lidt for 'plastik'agtige for mig. Jeg skal have telefoner der er lidt mere hårdføre end det. (alu kabinet er helt kanon!!!).

Men jeg ville tage ud i en telefon butik og pille ved alle telefonerne og tage stilling udfra det. For så længe styresystem er det man har valgt, så er resten jo det der ligger bedst i hånden på én

Anmeld

12. januar 2012

AndreasMor84

Jeg har også Xperia ray og er suuuuuuper glad for den. Kan kun anbefales

Anmeld

12. januar 2012

Pige2009

Den lykkelige skriver:

Alle smartphoneskærme er sårbare Derfor vil jeg alligevel anbefale iPhone - genial telefon!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.