- Jeg søger denne Mobil telefon ! c'',)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
698 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

MariaKyedDK

Håber virkelig at nogen ligger inde med den eller kender nogen som har den til salg osv osv....

den er en Sony ericsson K790i & den skal være sølv-hvid, ( den farve som i ser på billedet )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

Håber virkelig at nogen ligger inde med den eller kender nogen som har den til salg osv osv....

den er en Sony ericsson K790i & den skal være sølv-hvid, ( den farve som i ser på billedet )

Og forresten, hvis nogen herinde VED med 100 % sikkerhed, at man IKKE kan købe den Overhoved, må i gerne sige til !!

Men håber virkelig nogen ligger inde med en, eller ved / kender nogen som kan skaffe gamle mobiler hjem ???

Anmeld

12. januar 2012

Henriette1708

Er der ikke nogle på DBA?

Anmeld

12. januar 2012

MariaKyedDK

Henriette1708 skriver:

Er der ikke nogle på DBA?

jo 2 stks men meeeeeget slidte

Anmeld

31. januar 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

Opper den Lige  nu det os lang tid siden jeg oprettede indlægget stadig ingen som ved hvor den mobil kan købes ??? 

Anmeld

1. februar 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Har den desværre ikke i sølv,men jeg har vist en gammel sort en liggende,er du interesseret?

Anmeld

1. februar 2012

MariaKyedDK

Pernilleh skriver:

Har den desværre ikke i sølv,men jeg har vist en gammel sort en liggende,er du interesseret?

vil du ligge et billede ind af den ? for kan godt lide den i sort , jeg har den selv, den er bare hel smadret... 

så hvis den ikke er alt for risset og den stadig virker optimalt kan det godt være 

Anmeld

1. februar 2012

Dinna88

Jeg kan næsten med sikkerhed sige at den ikke produceres mere. I dag går telefonerne af markedet med det samme stort set, og når det er så gammel en telefon du søger, så vil jeg skyde på, at den er ude af produktion

Anmeld

1. februar 2012

Mille83

MariaKyedDK skriver:

Jeg er i telebranchen og denne kan ikke bestilles mere, det er meget længe siden den var på markedet. 

Du kan være heldig og finde de gamle mobiler i Tyskland nogle gange, da de holder længere på markedet der.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.