Arghr syns jeg har uro i mine ben om natten!!! Ikke i underbenet, men mere øverst??!! Har ikke vand i krop, bare ligesom de er trælse og som vokseværk da man var barn!!! Træls!!! Er 12+2 syns skavankerne kommer for hurtig
også begyndende ondt i lænd bækken
nogle gode råd mod benene da det giver mig en urolig søvn!!!
Hej sødeste.
Jeg havde det samme da jeg var ca. 14 uger og stadig lidt.. Faktisk er jeg sygemeldt nu( det ved du) .. mit det kom mest om aftenen når jeg sku sove, og værst var det hvis jeg havde været på arbejde, eller brugt kroppen meget i løbet a dagen..
Nu jeg sygemeldt m. Bækkenløsning, og lægen sagde dengang at det startede der, og ik blev bedre hvis jeg ikke passede på.
Jeg synes jeg passede på, og dog, kan jo ik ligge stille hele tiden, men værre blev det stadig, og nu føles det som om jeg bliver hevet fra hinanden når jeg går
av. .. Men små skridt og samlede ben, det hjælper på mig.. Og slap a når jeg mærker at nu kan jeg ik mere..
Jeg vil sige at mine 'ondt i hofterne' ikke er så slemt mere nu hvor jeg ikke arbejder, og ikke skal ind og ud a Arbejdsbil 70 gange på en aften ( er udekørende i hjemmeplejen ) ..
Hvis jeg fx. Går en lang tur eller ude og shoppe lææænge så ved jeg at jeg er bundet til sofaen 2 dage
Pøj pøj og pas på dig selv, det blir værre hvis du ikke slapper a.!!
Ps, forresten sagde lægen at det var bækkenet der var ved at give sig, os mht uroen, så gik der nogle 'ledninger' ned i benene, og de kan godt sidde lidt i klemme eftersom det hele ændre sig.. Men det bedste du kan gøre i den situation er benene op
- du skal ik være bekymret for det. Dog passe på !!
Anmeld