April Termin..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. marts 2009

Liza_h

hvem er vi herinde nu. kan ikke være mange..!!!!!

/Liza

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2009

musen25

Jeg har termin d. 11 April! er meget spændt og kan næsten ikke vente

Anmeld

8. marts 2009

Henni

Altså jeg er her da også liza Jeg har jo termin 30. marts, men det kan jo lige så godt blive april. Tænk sig hvis jeg føder 1. april så er der ingen der tror ¨på mig hehe
Meeeeeen jeg tror nu snart at han kommer..

Anmeld

8. marts 2009

Liza_h

Henni skriver:

Altså jeg er her da også liza Jeg har jo termin 30. marts, men det kan jo lige så godt blive april. Tænk sig hvis jeg føder 1. april så er der ingen der tror ¨på mig hehe
Meeeeeen jeg tror nu snart at han kommer..

Hej Henni..!!

Ja selvfølgelig er du her

Har faktisk en veninde der gik i veer den 1. april for mange år siden, og da hun ringede rundt og sagde det var der ingen der troede på hende..!!

der gik dog ikke længe før folk ringede tilbage og spurgte om det var pis, det var det ikke, men igen blev heldigvis først født efter midnat, så hun blev et 2. april barn istedet..!!!!

Men jadet kunne da være skægt, jeg er lidt typen der hopper i med begge ben på de der april spøg, og det er ret irriterende... men heldigvis er det ikke noget vi gør det vilde i i min familie og omgangskreds..!!!

knus Liza

Anmeld

9. marts 2009

Louise mortil4

jeg er her også endnu. Har termin den 14 april, men håber vi får ret i at jeg ikke går tiden ud for det gør l... f... ondt i mit bækken nu ikke en gang maks antal panodil om dagen kan tage smerten.

Knus Louise 34+6

Anmeld

10. marts 2009

Lulle25

Er her også med termin i april. Er dog klar til at føde nu, men det er nok bedst for baby at blive i varmen lidt endnu
Kh Louise

Anmeld

13. marts 2009

Hellemor

Jeg er her også.. Har termin d.27.april, glæder mig til den lille kommer så jeg kan få min krop tilbage. Synes alting er blevet så besværligt når man render rundt med stor mave...

Anmeld

15. marts 2009

leona82

ja nu er jeg her jo også *S* .. Lige som Henni termin 30 marts , men forventer nu heller ikke at føde fø i april .. men man har vel lov at blive glædelig overrasket
Knus Christina

Anmeld

22. marts 2009

Aprilmor09

Heiii ..
altså jeg har termin den 7april.. den kan lige så vel, blive i slutningen af martsm vil helst hellere iikk føde den 1 april. for så tror ingen nemlig påå det,, kan man ligeså godt vente noge dage med at sige det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.