Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kom med et bud på hvad i tror min lille guldklump hedder,. ?Hvilke drengenavn ligger bedst til hans udseene ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Han ligner en lille Albert
Og hvor ser han bare sød og dejlig ud! Det må være skønt at være forældre til en sådan guldklump
har desværre ikke noget bud på et navn.. kan heller ikke engang finde et til min datter som er ved at være halv gammel nu men jeg vil bare lige sige at jeg ville slette det første billede igen hvis jeg var dig.. der findes mange sjove typer på nettet og eller lige klippe lidt i billedet så man ikke kan se den nederste del af din skønne dreng
En... Bum bum, en lille Oscar, Ludvid, Benjamin, Malde
Kært barn har mange navne, ikke
Sød er han hvert fald
onlyme skriver: Kom med et bud på hvad i tror min lille guldklump hedder,. ?Hvilke drengenavn ligger bedst til hans udseene ?
Han ligner en Valdemar syntes jeg
Mor24 skriver: har desværre ikke noget bud på et navn.. kan heller ikke engang finde et til min datter som er ved at være halv gammel nu men jeg vil bare lige sige at jeg ville slette det første billede igen hvis jeg var dig.. der findes mange sjove typer på nettet og eller lige klippe lidt i billedet så man ikke kan se den nederste del af din skønne dreng
- skynd dig væk med den!!!
Hmm.. Han ligner en Storm?
Pssst.... På dit første billede skal du lige have dækket kønsdelene!
true true,. havde ikke lige tænkt over det -)Men hvordan ændre jeg det ? kan ikke se hvor jeg kan rette henne ?
I det første i indlæg du lavede, står der ikke med røde bogstaver at du kan klikke og rette? Så kan du nemlig slette billedet derinde under
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128