Endnu en på vej ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

onlyme

Hej :-)

Så er jeg sørme gravid igen,. i 14 uge,. Med lille lærke :-) forventet termin 15/7-2012

Benjamin er fra 20/7-2011 så der kommer ikke til at være langt mellem dem, men den klarer vi også nok, bliver skønt med al den gavn de kan få af hinanden,.!

Ville bare dele den dejlige og helt fantastiske nyhed med jer ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Nadia&Daniel

onlyme skriver:

Så er jeg sørme gravid igen,. i 14 uge,. Med lille lærke :-) forventet termin 15/7-2012

Benjamin er fra 20/7-2011 så der kommer ikke til at være langt mellem dem, men den klarer vi også nok, bliver skønt med al den gavn de kan få af hinanden,.!

FANTASTISK

Anmeld

11. januar 2012

Valle81

Tillykke

er selv mor til du sæt pseudotvillinger 1 år og 3 uger imellem

Christina

Anmeld

11. januar 2012

norenberg

tillykke....har selv to med 8 mdr mellem og de har så meget glæde af hinanden....det er ind i mellem hårdt....men det er ingenting i forhold til hvilken glæde de giver en...

Anmeld

11. januar 2012

Pige2009

Tillykke

Anmeld

11. januar 2012

Ølgaard

Stort Tillykke

Det er dejligt tæt på hinanden

Anmeld

11. januar 2012

onlyme

norenberg skriver:

tillykke....har selv to med 8 mdr mellem og de har så meget glæde af hinanden....det er ind i mellem hårdt....men det er ingenting i forhold til hvilken glæde de giver en...

Ja det kan jeg godt forstå jeg tror også det bliver hårdt,.- det benægter jeg ikke, men jeg tror også det bliver helt fantastisk, og det er jo det der tæller :-)

Anmeld

11. januar 2012

twinboys

onlyme skriver:

Stort tillykke...

Anmeld

12. januar 2012

Nille-pigen

-lig tillykke

Anmeld

12. januar 2012

MariaKyedDK

onlyme skriver:

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.