Så lykkes det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. marts 2009

Pje

Hej
Sidste lørdag testet jeg positiv og kunne ikke helt forstå det, tog en test mere næste morgen. Da morgenurinen er den bedst i starten og den var ligeledes positiv
Vi har prøvet i 10 mdr. og det følelse meget længere tid. Jeg har leddegigt og derfor havde vi håbet det var gået hurtigere da jeg ikke godt kan undvære min medicin og har valgt ikke at ville have noget form for medicin for det jo ikke got for barnet.
Jeg har regnet mig frem til termin d. 5. november og vi glæder os rigtig meget Lægen vil først se mig i uge 9. og regner det er den uge der hedder 9+0 / uge 10. Kan ikke helt forstå deres måde at regne på, men det finder jeg vel ud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2009

tumle81

Først et stort tillykke med spiren

Ved den første graviditet var jeg også dum til at regne de uger ud, men lærte det dog efterhånden da jeg blev gravid anden gang. Her 3. gang synes jeg at jeg har styr på det

Knus Kathrina 6+5

Anmeld

14. marts 2009

Pje

Mange tak - vi glæder os mere og mere. Og er så småt begyndt at få styr på hvilken uge jeg er i 6+2 eller 7. uge

Anmeld

18. marts 2009

tumle81

Alletiders :-)

Jeg skal til lægen i dag og have lavet vandrejournal, jeg er nu 8+1

Knus Kathrina

Anmeld

19. marts 2009

friends99

Hej!

Min kæreste og jeg har også lige fundet ud af at vi skal være forældre for første gang, så det er vi også rigtig glade for. Jeg har heller ikke helt styr på det med ugerne, men skulle vist være i 7. uge (6+4). Så efter hvad jeg kan læse mig til, skulle jeg have termin omkring den 8. november.

Vi har kun prøvet siden december sidste år, så vi kan ikke helt forstå at det er gået så hurtigt, men det var jo en dejlig overraskelse da testen blev positiv

Anmeld

20. marts 2009

Anden gang

Tillykke friends99
Super nyhed og velkommen på siden, det er dejligt at der kommer flere til hele tiden.
Jeg selv er sat til den 13. oktober og glæder mig helt vildt. Det kan næsten kun gå for langsomt. Jeg skal til scanning den 2. april. Bliver spændende at se om man overhovedet kan se noget. Det er min første graviditet. Vi har prøvet siden 1. oktober og blev gravid i midten af januar så der gik heller ikke så lang tid.
I må alle have en fantastisk weekend

Anmeld

22. marts 2009

tumle81

Jeg har også lige bestilt tid til nakkefold scanning den 16 april, uhh jeg glæder mig. Det er altid stort at se den lille bebs :-)
Knus Kathrina 8+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.